• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Hihi! Micke tycker det är lite jobbigt. Då mina bröst är SVULLNA så vill han gärna va å klämma, men då skriker jag! haha! Han har svårt att hålla fingrarna i styr...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. fy så läskig den låter... ja knölar på bröst är kul att snoka reda på så länge din inte sitter på ens egna el någon man gillar... huga

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Dulia: 7? Det är så länge Laban sover när vi får sovmorgon! Idag vaknade han 5.45 och det gick inte att få honom att somna om. Vi hade sängwrestling i en halvtimme och sen gick Janne upp med honom. Vi har delat upp det så att vi har en varsin sovmorgon på helgerna, det är jätteskönt och absolut rättvisast.

• Thezzizen

morrn,

har varit uppe o skitit o spytt hel natten igen , känns som om ja tuppar snart....

hoppas ni mår bra iaf,
    kram

• Hannnas

thezz.. nää .. är det magsjukan som inte ger sig?? o hur går det med spottarna?

• Thezzizen

ja, hanna....har ett helt badrun o städa när ja kommer upp på benen...faign ja trodde de gett sig

vet ej riktigt me spottisarna, rinner inte iallafall.fast i natt tykte ja nästan ja kunde få mf på en gång när ja ändå var på botten...

• Hannnas

thezz... förstår din känsla... när man nästan hellre får mf så man kan börja om eftersom det inte känns "på riktigt" o man har inget hopp... men jag tycker ändå du ska åka in sen o kolla dig... du måste ju få reda på vart blödningen kommer ifrån ju... *krama*

• Thezzizen

hanna, i morrn är de v12!!!!! är så gladför er skull

• Hannnas

thezz... haha ja tiden går men jag skiter mer el mindre i vilken vecka jag är i nu... vill bara på vul så att jag får veta OM jag har nåt att vara glad över än... kan inte släppa oron riktigt..

• Thezzizen

nä ja förstår det, men hoppet måste öka dag för dag........ sen ger du mig lite hopp om att vi kan lyckas nån dag...

Svar på tråden Pladdertråden!