Pladdertråden!
Jess... du är vaaarmt välkommen hit
Dulia... åhh så KUL vad glad jag blir för er skull, då får du ju precis den vagn du vill ha ju ![]()
Jess... du är vaaarmt välkommen hit
Dulia... åhh så KUL vad glad jag blir för er skull, då får du ju precis den vagn du vill ha ju ![]()
Dulia.. av vänner brukar man ju få ett bättre pris
det får vi hoppas iaf ![]()
Lurkis... gillar din mage!!!
o visst är det skillnad sen v13, tycker jag iaf
den är fylligare o rundare... ![]()
lurkis... att se sig själv o andra är helt olika
våra "personliga glasögon" du vet
.. jag gillar din mage o din tröja
o snart är det UL för dig med ju ![]()
lurkis.. hahaa jag gör likadant
tror inte vi är ensamma heller...
...
Jaz... tar en gång i veckan, ska göra ett kollage sen men då kommer jag bara plocka ut varannan vecka... ![]()
Wihiiiiioooo
Kolla galleriet ![]()
11 Augusti är mitt nya BF datum hiiiiii ALLT var så fint, perfekt!! Lillis skuttade runt o gjorde volter i magen så det var svårt att få bra bilder
o världens sämsta o suraste BM träffade jag.. men skit i det, allt var ju bra ![]()
Har tyvärr rätt körigt här nu på FM.. flåt... men jag kikar mer regelbundet under EM iallafall.. om ni undrar varför jag kanske missar att svara el kommentera nåt ![]()
Ingen aaaning HUR stor totalt men jag tror att hon kan ha varit ca 18-19 cm... (med tanke på huvudmått mm)... som sagt BM var en kärring så jag ville inte fråga för mkt, hon var såå noga med att tala om att det minsann inte ingick att få reda på så mkt.. surkärring... så jag bad henne inte ens kolla kön då hade det säkert blivit rabalder... vi ska ju göra UL i gbg sen så då räknar jag med att få bättre "service"... Det viktiga är att hon kollade att ALLT såg fint ut, ryggrad, huvud, nacke, näsan... hon var så fiiin ![]()