Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Lättjis.. håller med i alla Lurkis argument... och ofta stressar man mer när man tycker nåt är roligt, för just då kan det vara svårt att känna av stressen av den anledningen... Visst du KAN ja lägre järnvärden... MEN tänk på att ditt hjärta redan jobbar 20% mer då orkar man inte hålla samma tempo som alla andra trots att man har kul och det känns ok för tillfället... så coola ner dig.... försök lyssna på kroppen och även om den säger ok ibland så tänk lite extra om du kan

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja.. haha jo det var ju fel att skälla på dig men kom ihåg att det var av omtanke, eller? o det är ju isf skillnad

• Hannnas

NO.. vänta gumsi.. jag går in i din GB ist..

• Hannnas

Lättja.. ja då tycker jag det var skitdålig stil, ingen empati o allmänt kräk att han betedde sig så vad fan lixom.. usch.. jag är alldeles för dålig på att bita ihop så jag skulle ju skällt tillbaks...

• Hannnas

Lättja... att höra att du inte är helt dum i bollen behöver ka du inte behöva någon till.... DU har inte gjort nåt fel, fattade inte han att det var av lojalitet mm gentemot arbetet som det blev så här nä fy... usch.. ska jag komma upp o skälla ut honom?

• Hannnas

Förresten.. jag har ju snurrat lite om livmodern, vart den har befunnit sig o så... o när vi var hos BM förra veckan kände vi båda den tydligt mellan blygdbenet o naveln..

Sen nu så har jag ju sagt att något har hänt bara på ett par dagar o det var inte en fel känsla för nu är livmodern nästan uppe vid naveln.. kände den tydligt ihop med BM from hell

Så herreguud vad mkt som kan hända på en vecka

O hade jag räknat ut vilken vecka jag är i efter ÄL så hade jag varit i v 16+1 MEN nu stämmer räkningen mer med SM och är ju 16+4 precis som jag känt på mig

• Hannnas

Lättja... underbar sväris!!! "fulfinger" haha... helt rätt!

• Hannnas

lurkis.. haha ja herreguud kroppen är inte att lita på alls men kul är det för nu känner man ju att man inte är själv längre o det är mysigt (just nu iaf )

• Hannnas

Magda.. kan vara svamp.. ganska vanligt att gravida får det ju och det kan sitta både på utsidan som du säger och en bit in... huga..

• Hannnas

Magda.. jag har haft svamp EN enda gång och då kliade det bara.. en horror och det var i samband med en av mina graviditeter.. o det är ingen fara att vara ingående med mig serru

Svar på tråden Pladdertråden!