Pladdertråden!
Jaz.. hon mådde PRIMA på UL:et.. och han nämnde inga sådana biverkningar... har inte hittat några biverkningar på foster med doser under 100mg/dag iaf
sen vet jag inte hur biverkningar kan bli tillsammans med fragminet...
Jaz.. hon mådde PRIMA på UL:et.. och han nämnde inga sådana biverkningar... har inte hittat några biverkningar på foster med doser under 100mg/dag iaf
sen vet jag inte hur biverkningar kan bli tillsammans med fragminet...
Jaz.. men vad sa hon ang detta??? nu blir jag nyfiken ju?? för enligt fass sak det det inte finnas några biverkningar på foster om man håller sig till doser under 100mg/dag
Lisa är den top turkarna gjort ![]()
Jaz.. hihi ska in o kolla Gina imorgon
de är ju störst i Borås såklart
.... Ang trombylen... nej jag tror INTE det är någon fara faktiskt.. många många många har fått fullt friska barn efter en sån behandling... o de finns ju t o m de som fått bra mkt större doser och det gått bra såå.... ![]()
Jaz.. ja jag mMåste ha rätt här för vad ska man göra annars, oroa ihjäl sig.. uscha...
Jaz.. orolig är man hela tiden tycker jag... går inte att komma förbi, vi får lära oss hantera oron istället ![]()
Thezz... http://www.forsakringskassan.se/privatpers/foralder/vantar_barn/havandeskapspenning/
Det är 3 blanketter som ska skickas in, först de om HP som man fyller i själv, sen ett från arb.givaren om ev omplacering och sen ett moderskapsintyg som man får från BM ![]()
Thezz... ja du, jag ringde faktiskt FK i eftermiddags o undrade lite... o man måste skicka in alla dessa blanketter samtidigt, annars handläggs det inte... blanketten om omplacering är (du kan ju se den på nätet) att arb.givaren gjort allt för att omplacera dig och även han/hon ger sin version av hur "tungt" el annat jobbet är... sen moderskapsintyget.. det får man på andra besket hos BM.. jag ska ringa min BM nästa vecka och be henne skicka det tidigare, borde ju inte vara några problem. För situationen här kräver att detta går undan så snart som möjligt...
Jag skulle INTE våga räkna alls med HP.. jag har lämnat in 2 semesterförslag till chefen, ett OM jag får HP och ett om jag inte får... vad sjuttan ska man göra annars lixom ![]()
Lyssnade på bebis hjärta!!!
så mysigt!! Vi har ju bara en skitkass handdoppler men den fungerar hyffsat iaf, jag hörde tydligt min puls o bebbens
hihiiiii
jaz.. provar nu... vänta
Jaz.. nope.. hör nada... tror jag hör fosterrörelser och tarmar men inga hjärtslag med stetiset...