Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda.. Lurkis... Pevaryl ska vara ok iaf... o man behöver ju inte använda den lilla "sprutan" heller utan bara kräma på där det svider

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

torr.. så kände jag mig oxå.. usch...

• Hannnas

Magda.. mm det låter iaf exakt som svamp är du väldigt osäker och inte vill pröva pevarylen ändå så kolla med din BM...

• Hannnas

Magda.. vet faktiskt inte jag tillhör ju typen som bedömer själv o behandlar därefter inte så klokt kanske man sån är jag Generad

• Hannnas

Magda.. man borde ju rimligtvis kunna göra en odling men då tar det ju lite tid innan man vet svaret och det blir ju värre med tiden mm

• Hannnas

Magda.. ja bättre att kolla en gång för mkt o du kan ju alltid prova med pevarylen, den är ju inte farlig och inte dyr heller tror jag... bara en salva...

• Hannnas

angiee.. ja du.. alla säger så olika där men är man förstföderska så ska man nog inte räkna med nåt annat än tarmar innan v16 men sen kan det givetvis variera lite

• Hannnas

angiee.. nåt speciellt hur mås det förresten?

• Hannnas

angiee... nädu, jag var inte så trött de första veckorna.. det kom när illamåendet slutade i v 13-14 ungefär... men det går väldigt mkt upp o ner det där för mig.. är nog inte sådär supertrött som vissa

• Hannnas

Näpp nu ska jag hemmåt.. blir inget FL innan imorgon FM.. och då hinner jag bara med en kortis.. så ses mer imorgon EM

Svar på tråden Pladdertråden!