Pladdertråden!
Morron!! ![]()
Morron!! ![]()
Lurkis.. Dora??? Lär nu en blivande mamma
o ta kort på det du handlat!!! Jättekul ju! SÅg att det varit väldigt dålig uppslutning sen igår em..
Lurkis... haha Dora är ju ursöt iallafall.. bättre än den där Anki iallafall.. usch den står jag knappt ut med när vi har små barn här på jobbet ![]()
Dulia.. Skönt att FK sköter sig
helt fantastiskt
... själv ska jag skicka in min ansökan om HP redan på måndag... måste man ha moderskapsintyget med då el kan man komplettera med det senare?
Lättja...... göra sä här ang HP.. fyll i allt och ansök om så mycket du kan tänka dig... och OM du sen får hp beviljat så väljs DÅ hur mkt du ska ta ut.. måste ju inte bestämma dig nu ju
... själv ansöker jag om full och OM jag får det (ja man vet ju aldrig) då tar jag bara ut 1 månad ungefär
sen tar jag 5v semester innan det så att det jämnar ut sig mer ekonomiskt...
Morron Magda
JUSTer.. ska kika in kläderna, nu bidde man ju nyfis
Linda.. uscha... fy för bihåleinf...
... hur många dagar är det kvar nu och vad är första basen? ![]()
Cia... jo men det är mer en ekonomisk fråga.. 80% i 2 mån eller semester som fyller ut de förlorade 20% under 1 mån...
o även om jag tar ut 5 sem veckor så har jag flera veckor kvar
har ju extra i detta jobbet
linda.. jaaa
Jaz.. jo men kan man skicka in ansökan nu och sen komplettera med intyget om ett par veckor tror du? för jag har brått med detta nämligen?
Magda.. ahh ja det är bra att kolla om det kan vara uvi... är oxå storkonsument av trossskydd ![]()
Jaz.. jaa det ska jag göra
tack!!
ärtan.. skitsvår sits.. vet inte om det är det bästa men jag skulle nog inte kunna hymla efter v13 när jag var mer säker på att det ska gå vägen ... eller så väntar du till efter UL.. men jag förstår din pressade sits..
Linda.. berätta.. vad gör nässprayen? o vad händer om den ger effekt, är det då sprutorna sätts in, vad ska de göra?? o när sker ÄP mm ?? Flåt om jag är för frågvis
![]()