Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick... vänta ska jag fixa fram en bild då

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Tror att det är en "mjuk" bygel i denna men vadderad iaf Den understa är fin tycker jag

• Hannnas

wihoooo jag vann min första Tradera auktion hihi så KUL det var!

• Hannnas

Magda.. den övre finns på growinlife.com och den andra syns på abecita.se ... båda är av märket abecita

Lättja.. du snackar en massa skit.. du är ju jättefin!!! O magen har minsann vuxit

• Hannnas

Kick.. ja jag vill inte alls bära i schal... bara vill inte så detta var jättebra tyckte jag Hoppas den är fin nu bara annars får jag väl sälja den

• Hannnas

Magda.. klart man måste prova! Lindex säljer väl abecita?? Annars finns de säkert i vanliga underklädesaffärer

Kick... jag vågar mig på att hålla med att det är fult... kanske inte hemma men säg att man går en prommis i skogen el så.. men men... kroppen och ergonomin är ju viktigast av allt!! O det finns faktiskt snygga schalar oxå, såg en bild på någon kändis som hade en jättefin schal

• Hannnas

Kick.. ja vagnen känns viktigast av allt! Jag kan ju tänka mig att köpa vissa saker beggat men vagnen, den vill jag ha exakt som jag vill!

• Hannnas

Kick... tycker man kan köpa beggad vagn iof, men då av någon man känner och litar på

• Hannnas

Var o en gör som de känner är bäst! *diplomatisk*

Svar på tråden Pladdertråden!