Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Dulia... KUL med makens nya jobb får han andra arbetstider oxå?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Ärtan.. jo jag har förstått att det är skitsvårt att höra med stetiset... men dopplern fungerar ju så för mig kvittar det *bortskämd*

Dulia... men åhh vad härligt!!! Hälsa maken att dina FL vänner är glada

Vi är allt ett litet trombyl-gäng här

• Hannnas

Ärtan.. du har inte svarat på när du blir officiell igen eller har jag missat det?

• Hannnas

Dulia.. verkligen KUL iallafall

Nä nu ska jag åka o handla.. hur fasen är man funtad som gör det på en fredag egentligen ... men men... ikväll blir det iaf oxfilé (vet, jag har dille på det ) och sallad!! mmmmm längtar till mina goda soltorkade tomater... mums.. gahh vill ha nuuuu!!

Ha en underbar fredagkväll tjejjer!!!! PUSS på er o tack för att ni finns

• Hannnas

Morron tjejjer

Magda & Kickan... jääääättefina magar o det syns skillnad hos er båda!!

• Hannnas

Åhh imorgon går jag in i v18 hihiiiiii trodde aldrig att det skulle gå vägen denna gången

• Hannnas

Ja det känns fantastiskt faktiskt!! Nu känns det verkligt!! Helt underbart.. väntar bara på att få känna mer rörelser o sparkar... känner en hel del rörelser mellan varven men de är ju så himland odefinierbara i nuläget

Måste iväg på stan idag o köpa ny BH oxå.. får tyvärr kapitulera nu... nu är C-kup nåt av histora för tillfället.... suuuuck

• Hannnas
          är de nya symbolerna

Nja... gillar inte att köpa ny BH.. såå tråkiga pengar eftersom jag kan ha den max 5 månader till ändå ju
  • Hannnas

Kick.. saken är ju den att jag tror att brösten kan växa ytterligare en storlek ett par dagar efter förlossningen... så det vill jag ju inte heller... då den kommer bli "obrukbar"... sen hatar jag mjuka BH:ar vill ha både båge o tunnt vadderad... men kommer givetvis ha en mjuk på natten

Hör oss... haha pratar amningsBH hihi att det äntligen kommit i det läget ändå

• Hannnas

Kick.. haha ja jag får se när jag kapitulerar ang det.. känns inte som det blir aktuellt... har du sett Abecitas amningsBH, den som har båge o är lätt vadderad?

Jaz... morron men om du började med den redan i v25, fungerade det att använda den sen då?? *nyfis*

Svar på tråden Pladdertråden!