Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Jaz... visst är den niiice

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Jag har köpt en vårjacka!!! åhh så glad man blir av det lilla vägrar ha en "mamma-jacka" och inser ju att det inte finns en enda som kommer gå att knäppa så det var ju bara att köpa det man kan ha nästa vår oxå

• Hannnas

Jaz.. hihi.. tycker nästan alla vagnar är för låga... men styret är ställbart så det kan man anpassa... annars är det nästan bara EJs duo som jag tycker bebis kommer närmre... men den är så tuung o bökig tycker jag Fundersam

Aftonbladet family hade ett test på barnvagnar, de sk cityvagnarna.. hur de fungerar med snö o annat... (8-10 kg motstånd tror jag det var)... synd att inte fler vagnar var med bara men ameliababy som kommer i april har ett stort test har jag hört o nästa nr av viförädrar oxå

• Hannnas

Magda.. tyvärr kan jag inte det.. den är kvar i butiken... syrran jobbar där så då köper hon ut den med rabatt åt mig men den är undanlagd och min iallafall

Jaz.. en trenchcoat, beige... MQ, stockh lm

• Hannnas

Magda.. självklart är sååå nöjd... den var dyr (enligt mig) men eftersom syrran har 30% rabatt så vad sjuttan.... o vårjackor köper iaf inte jag varje säsong så det blir glatt att ha den nästa vår med.. miinst

• Hannnas

Jaz.. motivering och färgval tack båda är ju poppis i år

• Hannnas

Jaz.. vad är det för skillnad på compact och teleskop ang Happyn?? är det olika chassin?? för de väger helt olika?

• Hannnas

Heeej Dulia

Jaz.. NU ser jag skillnaden.. Happy är fina gillar den röda

Magda.. den kostade 2000:-, enligt mig o min ekonomi är det dyrt iaf... huga.. men det blir ju 600:- rabatt nu iallafall och då är det helt ok helt plötsligt

• Hannnas

Men kompakt väger ju nästan 3kg mer skumt...

Svar på tråden Pladdertråden!