• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Lär ju byta vecka Vecka 24 vart det i fredags.
    '
    ?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v24, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig) Köns UL 26/1
    2007 v23, Bf 20 maj
    Dulia v21, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag trorflicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v13, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v12, Bf 10 augusti (flicka tror vi båda, flicka enligt Marie)
    Hanna v12, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v9, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v8 Bf 3 september
    after eight v8, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.6, BF 21 september
    Hemligaärtan v.5, BF 21 september
    Thezzizen v4, BF 24 september

• MrsMurphy

Fy fan också!! Skrikandes

Nu har jag varit med om det jävligaste hittills! Blev så sugen på thai mat och det är så sällan jag är sugen på varm mat så jag begav mig ut. Väl ditkommen efter att ha pulsat ute i snön så får jag jordens blodtrycksfall där inne i värmen. Håller på att tuppa av, spy och bajsa ner mig känns det som... Springer ut i snön och sätter mig och en kvinna kommer som har en bil och undrar hur det är och jag berättar läget. Hon erbjuder sig att få hem mig men så röker hon i bilen och då var det igång igen så ut fort som fan! Kände mig så maktlös!

Usch och fy in i helvete vad detta var läskigt och jobbigt! Gråter

• Hannnas

Ny magbild tjejjer svullnaden har nu lagt sig och ändå syns det lite hihi

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Massa kramar till Lättja, fy fanken!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Lättja.. stackare... vad okänsligt av den snälla kvinnan att röka i bilen... usch...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Det var inte så farligt med rökningen där utan det var att jag höll på att klappa ihop igen när jag kom in i den värmen/rök efter att ha suttit ute i snödrivan efter att ha klappat ihop inne i matköket....

Gråter

Men kändes så läskigt att känna att man inom en sekund antagligen kommer tuppa av/ spy ner sig/ bajsa ner sig.... Skrikandes Usch, vad maktlös att inte kunna göra nåt åt skiten!

• MrsMurphy

Japp, går och petar i den lite då och då... Fundersam Har en känsla av att jag inte kommer ha nåt mer sug på thai denna graviditeten...

Svar på tråden Pladdertråden!