Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

ae: Det där kan jag instämma med!

Förutom att detta med tuttarna kan jag överhuvudtaget inte uttala mig om! Förutom att mina är jävligt fula den här gången! Tror inte dom uppskattar att bli gravid/inte gravid/ bli gravid på ett halvår!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Lurkan: Ahahhaaaaaaaaaaaaahahhaaaaaaaaaaa!!

• MrsMurphy

Magda: Nu har posten kommit men inga tabletter! Lär ju komma imorgon då!

• MrsMurphy

Fy fasiken vilken ynklig lista vi har egentligen! Med tanke på antalet månader och deltagare!  Men denna vecka ska det bli bättre!

Nu ska jag till banken och bråka om farsans saker iger och jag brukar alltid deppa ur.  Var redo om en timme och sopa ihop mig!

• MrsMurphy

ae: Jag tror det är upp och ner för alla! Om man ser till min förra grav så kräktes jag arslet av mig men vad fan hjälpte det??!! Majoriteten mår inte som hundar utan nu har du bara oturen att hamna med ett gäng som har ännu jävligare otur att må skit. Men jag förstår dig ändå, man blir lätt rubbad av att läsa om alla här på fl.

Det gick bra på banken! Dom tjaffsade inte utan gav mig bara blickar som om jag försöker sno deras pengar... Skrikandes

• MrsMurphy

Farsan dog för ett år sen och korkade jag tog på mig att fixa bouppteckningen och sånt för han hade inga tillgångar. Men det hela har bara dragit ut på tiden för banken beter sig som om man vore en bov när man kommer för att betala och försöka slutföra saker. Så jag drar mig mer och mer men det tar verkligen aldrig slut! Skrikandes

• MrsMurphy

Kruxet är att jag äger huset som han bodde i och det är hyresskulder som det handlar om. Vi tänkte inte på att sånt kunde bli problem när jag tog hand om detta men det är ju den som har bäst koll på ekonomin som ska styra upp det och det är jag som styrt upp farsans ekonomi de senaste åren. Fundersam  Så för banken skär det ju i ögonen men jag tycker fan inte dom ska lägga sig i. Skrikandes Men dom beter sig som om det är deras pengar.

Snart är det över iaf! Pust!

• MrsMurphy

Thezz: Jag känner mig hysteriskt förvirrad nu... Räcka ut tungan

Lurkan: Detta med käk är en himlans pär! Tror jag mår så dåligt för att jag missköter mig men jag kan verkligen inte få i mig nåt som jag inte är sugen på.

• MrsMurphy

Man kan ju justera cykelns längd också! Jag räknar på senaste mensen men justerat på min sida att dagarna stämmer men inte bf!

Svar på tråden Pladdertråden!