Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Jag frågade hon på apoteket och hon sa att det inte finns kvar nånstans längre för att dom har varit slut nu ett tag... Fundersam Så det var ingen mening att springa runt och hon visste inte när de skulle komma tillbaks heller. Dom brukar ju kollar  lagosaldo i datorn på andra butiker och jag utgår ifrån att hon gjorde det nu också.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Förra gången åt jag en om dagen och det hjälpte inte ett skvatt. Denna gången har jag tagit en varje morgon och kväll och jag mådde som en gud efter några dagar!

• MrsMurphy

Har dom kvar där uppe?? Skrikandes Varför kan dom inte plocka åt en där uppe och skicka hit ner då??

Tänk om subban ljög och jag fått panik och att det finns i butiker?? Skrikandes

• MrsMurphy

*mutter* Nu hoppas jag verkligen för den apoteksanställdas skull att det verkligen är slut här i stan för har hon ljugit för en gråtfärdig, illamående och hormonstinn gravid kvinna så är hennes dagar räknade!

*ondskefullt grin*

• MrsMurphy

Man ska inte äta en klase med vindruvor till lunch om man har nån sorts plan att vistas bland folk resten av dagen... Fundersam

• MrsMurphy

Vad innebär det egentligen detta med NUPP test och varför gör man det?

• MrsMurphy

Oj! Fundersam Försöker att låta bli och tänka på sånt här...

• MrsMurphy

Idag är jag på hysteriskt bra humör och rejält hormonstinn och börjar nästan gråta av allt! Snacka om att man pendlar vilt nu! Detta humöret hade jag nog kunna tänka mig att befinna mig i för gptt!

• MrsMurphy

Jag vaknar när jag rör mig på nätterna pga tuttarna. Dom driver mig till vansinne! Skrikandes

Svar på tråden Pladdertråden!