Pladdertråden!
*drägglar*
Killen vill äta riktig mat på kvällarna och dessutom med lunch imorgon så något mer avancerat måste det vara. Plus att jag är sugen på nåt av detta men vet inte hur jag ska få ihop nåt vettigt av det... ![]()
*drägglar*
Killen vill äta riktig mat på kvällarna och dessutom med lunch imorgon så något mer avancerat måste det vara. Plus att jag är sugen på nåt av detta men vet inte hur jag ska få ihop nåt vettigt av det... ![]()
Jag är ju galen! ![]()
Försökte komma på vad det skulle bli för nåt till middag så slutar det hela med att jag står och hoppar jämfota av ilska och börjar storgråta framför kylskåpet... ![]()
Blir kroppkakor istället!
Hjääääälp! Jag är illamående igen så postafen hjälpte visst och jag åt inga igår för att mina var slut. Och nu är det igång igen. Dom är slut på apoteket!! ![]()
Nån som har testat och har hemma som inte används?? ![]()
Allvarligt Magda! Kan jag köpa dom av dig?
JUSTer: I know!!
Suktar!!
Hörde på apoteket och dom är slut hos leveranttören och hon kollade att det inte fanns på apoteken. Köpte sea bands men jag tror ej på dem... ![]()
Du vore en ängel!
Och ingen fara att det tar sin tid bara men vet att det finns hopp! ![]()
Skickat!
Lööööööööv joooooooooooooo Magda! Min räddare i nöden!! ![]()
Hanna: Härligt! vete sjutton hur länge dom är slut på apoteket. Investerade i sea bands men litar inte riktigt på dom.
Nu ska jag sluta nojja ett tag förresten för nu fick jag det bekräftat att dom hjälpte iaf och det var därför jag mådde så bra. Trodde ju direkt att det var mf på g när jag mådde som en prins!
Tack Magda!
Du är en ängel! ![]()