Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

*drägglar*

Killen vill äta riktig mat på kvällarna och dessutom med lunch imorgon så något mer avancerat måste det vara. Plus att jag är sugen på nåt av detta men vet inte hur jag ska få ihop nåt vettigt av det... Fundersam

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Jag är ju galen! Generad

Försökte komma på vad det skulle bli för nåt till middag så slutar det hela med att jag står och hoppar jämfota av ilska och börjar storgråta framför kylskåpet... Generad

Blir kroppkakor istället!

• MrsMurphy

Hjääääälp! Jag är illamående igen så postafen hjälpte visst och jag åt inga igår för att mina var slut. Och nu är det igång igen. Dom är slut på apoteket!! Skrikandes

Nån som har testat och har hemma som inte används?? Gråter

• MrsMurphy

Allvarligt Magda! Kan jag köpa dom av dig?

• MrsMurphy

Hörde på apoteket och dom är slut hos leveranttören och hon kollade att det inte fanns på apoteken. Köpte sea bands men jag tror ej på dem... Fundersam

Du vore en ängel! Skrattande Och ingen fara att det tar sin tid bara men vet att det finns hopp!

• MrsMurphy

Skickat!

Lööööööööv joooooooooooooo Magda! Min räddare i nöden!!

• MrsMurphy

Hanna: Härligt! vete sjutton hur länge dom är slut på apoteket. Investerade i sea bands men litar inte riktigt på dom.

Nu ska jag sluta nojja ett tag förresten för nu fick jag det bekräftat att dom hjälpte iaf och det var därför jag mådde så bra. Trodde ju direkt att det var mf på g när jag mådde som en prins!

Svar på tråden Pladdertråden!