Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Detta är den senaste listan jag hittade men har inte Kickan lagt till sig?? Fundersam

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig) Köns UL 26/1
    2007 v23, Bf 20 maj
    Dulia v21, Bf 6 juni (pojke enligt Marie och mig) UL (notch) 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v13, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v9, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v8 Bf 3 september
    after eight v8, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Thezzizen v4, BF 24 september

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Hanna: Fast då känner jag mer från ryggen. Stel och öm och det kan göra ont på rumpan och stråla ner i benet. Hänger det ihop med detta också? Jag tror nog snarare på en kraschad rygg istället för min del!

• MrsMurphy

Härligt Dulia! Längtar tills jag är där också!

Visst ska svullnaden sjunka i några veckor efter att man fått sån svullen mage pga tarmarna? När?

Jag är klotrund! Skrikandes Ser för fasiken höggravid ut!

• MrsMurphy

Jisses ja! Det ska ju bli den varmaste sommaren någonsin dessutom! Tjohoooo!

• MrsMurphy

JUSTer: Jag ser framför mig en hemsk syn hur jag vaggar runt i bikini på en bokhandel utan ventilation!

• MrsMurphy

lurkan: Jadu, jag ser ju för löjlig ut iaf! Det kan jag konstatera! Hoppas det lägger sig nästa vecka då!

• MrsMurphy

Kan ev få hp. Tynga lyft och trappor är väl inte att rekomendera när man är höggravid. Fundersam Finns nog inte mycket man kan göra där när man är höggravid... Packa upp skolstarten är ju mitt jobb! Ser framför mig hur jag står med 5 pallar block a 5 ton som ska bäras upp och placeras i en trappa...

• MrsMurphy

ae: Du har nog tagit över mitt! Mår rätt sansat nu!

• MrsMurphy

Fast jag knaprar ju Postafen och har seabands så jag hoppas att det är därför det är ok nu...

Svar på tråden Pladdertråden!