Pladdertråden!
Hanna: Men det är just detta att jag känner nada utöver. Vaddå hunger och värk? Ingenting! Jag nojjar nog inte så mycket att jag inte känner bebben utan det är snarare att jag inte känner nånting alls. Kroppen är helt lugn.
Hanna: Men det är just detta att jag känner nada utöver. Vaddå hunger och värk? Ingenting! Jag nojjar nog inte så mycket att jag inte känner bebben utan det är snarare att jag inte känner nånting alls. Kroppen är helt lugn.
angie & Thezz: Jag är ju sjukskriven på halvtid pga stressreaktion. Vi får nog inse att våra kroppar går i krasch av allt detta!
Thezz: Jag har ju samma problem. Under 2006 var jag sjukskriven 2 veckor efter pappas död och sen tillbaks och harvade på jobbet. Sen dog ju några till och då blev jag vik. chef i princip medan chefen var pappaledig. Så då tog man det inte lugnt. Sen mf och då var det ju dax för semester men vi drog ju genom europa då. Så jag har bara harvat på och inte försökt rycka upp mig.
Och nu sitter man här gravid och totalt olycklig. Det har ju satt sig på fysiken trots att det är en mental ångest som man inte rett ut. Jag tror att det är rätt många till här som ligger i riskzonen. Jag har/får:
Totaltjuter/nervsammanbrott regelbundet.
Känner hjärtat dunka väldigt tungt, känner mina egna hjärtslag när ångesten slår till.
Tjuter i huvudet.
Ljudkänslig.
Yrsel.
Detta är några av sakerna som kan visa på att ni är stressade! Se upp tjejer!
Inte att förglömma:
Total oförmåga att få nåt gjort.
Dåligt minne.
Inte känna glädje.
Ångest.
Här är en till med blod när nr 2 görs... ![]()
Jag fick molvärk cirka 4-5 dagar innan bim och det höll i sig till v9!
Hanna: Shit alltså... Jag har haft det till och från nu i ett år så nu är man så van så jag reagerar knappt. Blir ju värre när man är förstoppad vilket jag inte är nu så jag tar det lugnt med behandlandet tills vidare. Men funderar på en trip till apoteket och titta på andra saker. Men bm trodde ju att det var järnet där för 2 veckor sen så hon sa ju att jag skulle äta Niferex och det totalkvaddade min mage. Men läkaren beordarde mig att sluta äta på studs så nu har jag börjat bli människa igen.
Beliver: Jag blev ju så dålig där en vända och via telefonsamtal med bm sa hon att jag skulle äta dom. Men ppå inskrivningen hade jag väldigt bra världen så när jag träffade läkaren beordrade hon att jag genast skulle sluta med dom och hon kunde inte förstå varför bm hade sagt att jag skulle ta dom.
För att vara riktigt äcklig så kan jag säga att nr 2 blev som en svart rinnig historia av dem... ![]()
Vilket härligt gäng vi är!
Vi har fullständig koll på allas sexliv och avföringar typ...
Kära nån, inget är heligt...
Men det är väl som så att man inte tar upp järnet om man inte behöver det och då blir det som det blev för mig... Eller? Om man behöver det så tas det upp bättre och man får mindre problem. Eller är det en myt?
Ingen journal här inte. Jag skulle gärna vilja veta mina värden nu...
Thezz: Jag ska ju inte träffa bm nåt innan så jag har inga papper att ta med... Det måste vara datoriserat så man slipper släpa runt på papper nu!
Fan vad jag är bortgjord nu!
Satt helt i egna tankar och funderade på detta med bröst och knölar och började klämma på mina för att känna. Hade dock ingen tanke på att jag sitter i kassan!! ![]()
*Lättja sitter pionröd i kassan och sneglar generat omkring sig*
Cia: Ca 30 pers som kan ha sett det samt Gösta Ekman... ![]()
Åååååååååååhhh... Påminn mig inte om glasögon! Får man sämre syn alltså?
Då fortsätter vi på denna!
www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html