Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Magda: Kom på att posten som passerar sunsvall i helgen har det blivit strul med så pillrena kommer nog idag! Den här rackarns stormen!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Ingen som vill ha tarmgas när vi ändå är igång?? Fundersam

• MrsMurphy

Jag har gått ner i vikt och ändå kommer jag inte i några brallor! Skrikandes

• MrsMurphy

Magda: Du underbara kvinna! Skrattande Dens gravida guld låg och väntade här hemma nu när jag kom hem! Men du, hann inte med som tänkt idag så stirra inte i brevlådan imorgon!

• MrsMurphy

Måste be er att tänka efter både en och fem gånger innan ni går ur facket! Det är precis vad de borgliga mupparna är ute efter. Om man ser långsiktigt: 

Folk går ur = mindre pengar till facket = mindre resurser att slåss för våra rättigheter = försvagat fack = sämre avtal/löner!

• MrsMurphy

Ingen annan än jag här som är med i Handels?

• MrsMurphy

Jag funderar snarare att skita i a-kassan om nåt ska vara nödvändigt att vara utan... Fundersam 

• MrsMurphy

Detta med a-kassan för min del så är jag en av de gamla rävarna på jobbet. Jobbat i företaget i 13 år nu... Generad Så mig blir man inte av med så lätt och det är snarare snack om att avancera men jag måste nog avverka detta med bebbeverkstan först!

Svar på tråden Pladdertråden!