Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Jag har haft ättika i min men det hjälper inte ett skvatt! Skrattande Men börjar tro att det är sparrisen som är boven men det har vi inte här på jobbet... Suck!

Undrar om det slagit slint i våra huvuden Hanna pga illamåendet?

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Dulia: Jag har sällan nån aning om nåt så därav min nonchalans! Skrattande

Dessutom har jag förvandlats till en rejält egoistisk ärthjärna så jag cirkulerar mest omkring i Lättjas lilla egovärld...

Kickan: Jag har haft mensvärk konstant fram till och med de senaste dagarna... Skrikandes 1 jävla månad med mensvärk!

• MrsMurphy

ae: Jag äter det jag är sugen på vilket bara är frukt och grönt. Brukar sitta hemma och suga på halvfrusna bär på kvällarna nu. Vindruvor är gott också! Sharonfrukter... Pilla med granatäpple är kalas! Skrattande

• MrsMurphy

ae: Man förvandlas till en ännu värre gasbomb om inte annat... Generad

• MrsMurphy

Jag klarar verkligen inte av varm/fet mat nu... Kommer krascha magen fullständigt om detta håller i sig!

• MrsMurphy

Jag ska inte kolla kön! Skrattande

Lurkan: Är det Mitt liv som Bert som du är ute efter? Finns sen flera månader tillbaka! Keyes bok kommer i juni!

• MrsMurphy

Hanna: Jag har samma problem jag... Generad Blir en del hjärtinfarkter!

• MrsMurphy

Nu läste jag ordentligt! Jag trodde det var klassikern men det kom från hönan alltså?? Hujedamej! Men inget nu?

• MrsMurphy

Hanna: Jag tror inte det är nån fara! Slemhinnorna blir ju skörare nu och jag tror att en månads toktorkande bakom sig så har det nog bara börjat straffa sig!

Svar på tråden Pladdertråden!