Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Självfallet ska du vara kvar hos oss Cia! Jag är så fruktansvärt ledsen för din skull! Gråter

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Men Lurkan, jag vill vara kvar på v8...

.•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

2007 v. 22 Bf 20 maj
    Dulia v. 20 Bf 6 juni
    lurkan v 12 bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda v10, Bf 10 augusti
    Hanna v10, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v8, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v7 Bf 3 september
    after eight v7, BF 5 september (pojke enligt Marie)

• MrsMurphy

Cia: Jag hoppas verkligen inte att det kommer göra så ont. Men åk in på akuten när det drar igång för det är bättre att vara ompysslad där och att man vet att folk tar hand om en ordentligt än att ligga hemma och vara martyr. Och gråt på kvinna! Finns inget som är mer renande för kroppen!

Jag kan inte för mitt liv förstå¨varför det ska hålla på så här??!! Skrikandes

• MrsMurphy

Tror mf risken sjunker så fort man ser ett pickande hjärta så det kvittar nog vilken vecka det är!

• MrsMurphy

Hanna: Har du nån koll på om postafen verkar direkt eller om det tar några dagar till full effekt?

• MrsMurphy

Hanna: Jag mår bra! Skrattande Det är det som är problemet!

• MrsMurphy

Hanna: Jag har ju blivit fullständigt hysterisk över att ha blivit så bra nu helt plötsligt! Har varit helt övertygad om att det är mf på g.

Men om det är så att det tar ca 3 dagar för full effekt på postafen så har jag ju löst det mysteriet...

• MrsMurphy

Jag har en sån dålig känsla över detta nu... Försökte en sisådär 3 minuter se det positivt att det kanske var postafens förtjänst men nej.

Jag har för mycket molvärk/mensvärk nu för att det ska kännas bra. Jag tror faktiskt att detta kommer gå åt helvete. Men inget blod dock.

• MrsMurphy

Jag känner bara ett intensivt behov av att misshandla kunder... Fundersam

• MrsMurphy

Erat matsnack här för nån timma sen har fått mig hysterisk! Har blivit skitsugen på något men kan inte komma på vad!!?? Skrikandes

Jag har kommit fram till att jag vill ha tomat, avokado och fetaost men vad sjutton lagar man för middag av det?

Nån paj kanske med tomat och feta och avokado på sodan men då måste man ju ha nåt mer i själva pajen!!

Hjääääääääääääälp!! Så hungrig nu!!

Svar på tråden Pladdertråden!