Pladdertråden!
Magda: Nepp! Den har jag inte sett!
Ha haa vilket sjuk film! Den skulle jag vilja se! Inspelningen måste ha varit riktigt intressant! ![]()
Magda: Nepp! Den har jag inte sett!
Ha haa vilket sjuk film! Den skulle jag vilja se! Inspelningen måste ha varit riktigt intressant! ![]()
Magda: Ljusblågrön rygg och söt bebbe på framsidan? Och den är bra?
Jag blir ju alltid fixerad och handlar tokmycket böcker om allt som jag fastnar i... ![]()
Magda: Inte expert men jävligt nyfiken!
Vad händer med dina?
Hanna: Jag åt ju inte dom under några dagar men blev inte dödssjuk då på samma sätt som jag var i v6.
Inget mer kräkandes i papperskorgar.
Nu har det varit mer en sån där lite småirriterande illamående. Men jag kör ju med sea bands också så dom kanske hjälper lite. Ska inte grubbla!
Magda: Ingen aning men mina bröstvårtor ser helt galna ut!
Hanna: Jag brukar alltid ha varit så stolt över mina runda fina bröst med en söt lite bröstvårta när den är på givakt... ![]()
Men nu när den inte är på givakt så är själva vårtgården så ful... Dels så är själva stora vårtan väldigt självlysande och och småvårtorna är i lite varierande färger och så gråblask resten. Är sån hysterisk skillnad i färgkavalkaden!
Och ådror har dykt upp nu också!
JUSTer: ![]()
*stortjuter*
Finns en bok som heter Att föda som folk har tyckt är väldigt bra! Den finns i pocket!
Jag och mina böcker... ![]()
Beliver: Min brors tjej ska ju föda snart och hon har sagt att den boken är guds gåva till kvinnor så bums iväg och shoppa! ![]()
Har ni tänkt på att kylskåp luktar skit fast man rensar och rensar? Håller på att få spel både på jobbet och hemma! Varje gång man öppnar så håller man på att krevera...