• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Åh längtar tills man kan gå ut och köpa mammakläder. Finns så mycket finare nu än det fanns förra gången jag var gravid. Vero Moda har ju börjat med mammakläder nu också!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Kickan 84

AE: Har dem? Åh, det ska jag gå och kolla på! Fast kanske inte finns i skräp-Umeå!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2007-01-22 10:46:43 följande:
    Jo, det bästa är ju att prova direkt, men samtidigt, det är inte dyrt att skicka tillbaka heller! Stanna där du är! ♥
    Nä sant, men småkrångligt.. jag är för bekväm av mig...

Som sagt, jag tror att jag kan använda t e x Ginas kläder läänge faktiskt
    .?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Japp Kickan, och de har ju bra prisnivå också. Även H&M har mycket finare kläder nu än de hade för ett par år sedan.

Men den här gången ska jag kosta på mig en del kläder från mammaaffärer. Vi har ju en del här i Götet.

• Kickan 84

Hanna: Ja, de har endel lite längre tröjor och så, det borde jag kanske investera i redan nu! Skönt ju!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. tycker jag absolut du ska göra

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84
    AE: De säljer finare gravidkläder både på babyproffsen och en butik som heter lilla mirakel här, så himla fint! Men dyrt, men något måste man ju få kosta på sig!
    Stanna där du är! ♥
  • after eight

Absolut, jag rekommenderar att man köper ett par ordentliga basplagg, typ ett par rejäla jeans. Sen kan man köpa lite billigare toppar istället. Förra gången köpte jag ett par mammajeans för 700 spänn på MoJ, en mammabutik här i stan. Jag ÄLSKADE dem och gick i dem jämt. De var värda sina pengar!

Den här gången jobbar jag på ett ställe med striktare klädkod, så nu blir det nog att handla en del kontorskläder.

• MagdaA

Kickan: HM i Umeå har mycket mammakläder. Här i Övi har dom inte NÅTT! Övik är en bra stad, men vad gäller mammakläder är det helt värdelöst! Måste åka till Umeå för sånt, lite synd.

Precis ätit 2 mackor med kalkon, ost och paprika på. Bakade eget nyttigt bröd i lördags, älskar det!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Magda: Ska kolla där sen då!

Vad gott det lät!!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!