• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Magda, du kommer att bli en sådan där bullmamma som jag alltid drömt om att bli, men som jag insett att jag aldrig kommer att bli. Glad

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

ae: haha! Jag har alltid gillat att baka å så. Proböemet nu är att det är fullt i frysen! Nån som vill ha kakor/fikabröd? Bara kom hit å hämta! Hade kompisar här i lördags, vi blev väl en 15 st ungefär. sa åt dom att det skulle va tomt på faten, men dom fixade det inte riktigt...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Nån som vet om man kan ändra namn på sina mappar i galleriet eller ta bort dom helt?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Magda, då får du flytta över dem i en ny mapp med namnet du vill ha, sen när den gamla är tom försvinner den!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Nu drar jag till skolan, hörs ikväll!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Lättja... nåt spec. ?.... är oxå trött *gäsp*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Inget speciellt men känner mig bara totalt genomslut och vill gömma mig i ett hörn och ta en tupplur.... *gäsp* Många timmar kvar att jobba!

*kör upp en tändsticka i ögonen*

Går allt för lätt blir man fort dum...
Svar på tråden Pladdertråden!