Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick.. imorgon är det du som ringer o bokar vul! punkt

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

angiee... provat postafen drygt en vecka?? fungerar inte det så Lergigan... OM du inte kan styra det med mat vill säga... Lättja rekommenderar postafen+seabands vet jag...

• Hannnas

Kick.. vul/UL o hjärtljud lugnar... ett tag... men sen måste man hitta nåt sätt att hantera sina känslor för tyvärr försvinner de knappt...

• Hannnas

Kick.. stämmer fint det... det är lugnande, tar bort en viss typ av oro... därför man använder det inom äldrevården oxå

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2007-03-04 10:14:58 följande:
    Hanna: Sant! Men jag tror att det är bra för mig med såna milstolpar bara en bit emellan hela tiden iaf! Stanna där du är! ♥
    Klart det är
  • Hannnas

Ääääääääääälskar min kropp!!! Får man säga så men jag har aldrig älskat den som jag gör nu... önskar ALLA får känna samma känsla!!

• Hannnas

Kick.. haha du är ju knasig har du inga problem så skapas de OM de nu är två så kan du inte ändra på det... se det som en anledning att köpa en snygg UJ hihi

• Hannnas

Kick.. ja det är ju fantastiskt... men mitt barn.. vårt barn växer där inne... så att det syns på utsidan jag är så enormt stolt!!! Hur kan jag inte älska kroppen när den innehåller det mest fantastiska jag och Anders någonsin kan skapa

• Hannnas

Kick.. ja då är det isf enäggs vi pratar om.. OM de inte missat en gulkropp och chansen/risken för enäggs är ju enooormt liten.... vet inte procenten men de finns säkert på nätet.. ska kolla

• Hannnas

Kick... hittade detta i svenska tvillingregistret:

Mellan 1 och 2% av alla födslar är tvillingfödslar. Denna siffra varierar något i olika delar av världen Av de tvillingpar som föds utgörs ungefär 1/3 av vardera enäggstvillingar, likkönade tvåäggstvillingar och olikkönade tvåäggstvillingar.

och att gulkroppen blev enorm är pga av att den blev en cysta inget jätteovanligt eg o säger faktiskt inget om äl:en

Lättja... livmodern är ju placerad heeelt olika å oss alla.. o tänk, jag är ju 2 1/2 v "före" dig... o magda en vecka före mig... det händer mycket varje vecka tycker jag

Svar på tråden Pladdertråden!