Pladdertråden!
Kick.. låter underligt tycker jag.. gulkroppen i sig säger ju annars inget om ÄL:en ju.... knasigt... o den ömmade?? ja knas
men spela roll den har ju uppfyllt sin funktion ![]()
Kick.. låter underligt tycker jag.. gulkroppen i sig säger ju annars inget om ÄL:en ju.... knasigt... o den ömmade?? ja knas
men spela roll den har ju uppfyllt sin funktion ![]()
Kick.. hihi du får väl inte missa att ifrågasätta ÖL
det gör jag
haha
Theeeeezzzz... "väl tillväxt"
hihi
Kick... tack sötis.. me liiike ![]()
Thezz... puss på dig med gumsi...
O det har ju hänt en del bara på veckan som gått.. på inskrivningen hos BM förra veckan var ju livmodern några cm under naveln men denna veckan på UL kände vi den tydligt vide naveln... så visst har det hänt grejjer snabbt
men det är nog bara ett tillfälligt "skutt".. hoppas jag iaf
Kick.. ja gud ja.. det händer ju klart grejjer där!! ![]()
angiee.. åhh vad KUUUL
jättespännande
Thezz.. det var nu i veckan du har ditt vul med va? vilken dag o tid?
thezz.. patient2000... är det ert bokningssystem på nätet
?
Nu kommer allt gå bra, det har ju inte gått så långt som denna gånge ju o det är ju nåt positivt
som sagt, se till att få en bild, ta en bild med mobilen på den och skicka den till föräldrarna o låt dem klura lite ![]()
thezz... älskar internet bokningarna
SÄS har ju ganska nyligen börjat med detta, vi är dock inte med (fan för bakåtsträvarna på vår avd
)...
Men du... mail då? eller fax ![]()
Thezz.. jättebra idé!!! Bjud hem dem på fika ![]()
Thezz... säg att ni ska fira nåt men inte vad... häng upp bilden på kylen, placera ut nåt annat bebisaktigt lite strategiskt och se allmänt jäkla lycklig ut
då vågar de säkert säga nåt
Nä nu ska jag ner på stan igen.. ska göra lite blomsterarrangemang och så ska vi kolla ut en jacka till maken
han måste ju matcha mig
![]()
Heeeej tjejjer...
Tibax efter lilla shoppingrundan, kom hem med 4 bodys, ett joggingset, 2 par sockar och en scarf
hihi kunde inte låta bli... ![]()