Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Dulia.. haha ja jag har fått en hjärnblödning el nåt tror jag helt galet.. men jag är sån att antingen handlar jag inget (blir så oftast) el så handlar jag mkt... ska jag erkänna att jag handlade några plagg på Gina oxå

Jaz... japp det blir Buggan vi har bestämt oss båda för den, kikat runt och provkört, klämt o kännt båda två... och buggis blir det

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

JUSTer... du får komma hit o handla Lilla Anna lakan vet att de säljer den kollektionen ute i Gällstad (hört talas om lager 157, kärringa rallyt mm ).... vet att Nowalie säljer dem från och med denna våren

• Hannnas

Lurkis... Kan det varit Swegmark??

• Hannnas

Jaz.. dyyyr... vad tror du jag handlar på tradera för nädå, skojja... jo den är dyr tycker jag... kostar 8700... men det finns ju EJ i den prisklassen med... sen ingår mkt som regnskydd, myggnät o lite till.... och det kuliga är att man inte måste ha bestämt sig för en färg, man kan byta när ekonomin tillåter

• Hannnas

Dulia... Lurkis... jag funderade oxå på att köpa en amningsBH idag.. men jag blir så himlans osäker... för brösten växer väl en hel del efter förlossningen?? Eller är jag ute o cyklar??

• Hannnas

Jaz... ja det är fan apsyrt med ny vagn Skrikandes men men... mysigt att M har ett bebiskuvert ... vi åkte ju aldrig till Selma över nyår, kräktes ju in nya året istället... o där "sparade" vi en hel del som täcker vagnen och lite till... A är fast besluten att hellre köpa bebisgrejjer än åka till Selma nu o både och är uteslutet

• Hannnas

Lurkis... har kikat på just Swegmarks.. jääättefin kvalitet och samtidigt bra pris får bli en sån oxå då.. för visst är det så att man har på sig amningsBH även på natten.. eller?? haha helt jäkla novis

Jaz... ahhh men du.. då väntar jag lite till och köper en amningsBH om ett par månader istället

• Hannnas

Dulia... haha vågar du vågar jag... ska oxå chansa men låter det gå nåågra veckor till iallafall

• Hannnas

fasen vad magen ömmar efter min shoppingtur

• Hannnas

Jag undrar verkligen... Om man drar fram tiden 1 år bara... kikar tillbaks på konversationer man har ang BH o vagn mm mm mm UNDRAR hur sjuttan man tänker om sig själv då... kanske asgarvar man o undrar vilka puckade idéer man hade

Ja man vet ju eg noll.... men försöker o försöker o försöker men erfarenhet kan man inte få innan gången tid ju haha ja jag undrar hur jag ser mig själv om ett år

Svar på tråden Pladdertråden!