Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Lurkis.... haha det är ju det som känns så knas... inget man kan skicka ut maken att göra heller.. hur ska man orka med att gå ut i en affär för att prova nåt så hemskt som BH (jag hatar att prova just BH ).... DÅ! ... o vad har man på sig efter förlossningen fram till att man kravlat sig ner på stan

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Vad tror ni om SkipHop Dash förresten?? Ni som kan??

• Hannnas

Lurkis... sånt problem som man kan le åt idag men då... icke

• Hannnas

Lättja... jag tror det kommer ske hemska saker  mooahahaaaaa... nädå klart inte!! Håller med! Fínns måndagsexemplar överallt

Finns ju en hel hög människor som man borde kalla måndagsexemplar med

Tjejjer... jag behöver hjäälp!... ska göra en pengaöverföring från mitt Nordea till Swedbank... men när jag fyller in kontonummret så säger den att det är felaktigt men det är omöjligt ju!! Vad har jag missat??

• Hannnas

Magda.. tack ändå sötis

NO.. japp har ett clearing på XXXX-X och sen ett nummer på XXXXXXXX-X

• Hannnas

Har löst det!!! Det ska fyllas ut med nollor mellan clearingnumnret och kontonumnret

Jäkla krångel... finns en hjälpruta där svaret står... varför står hjälp med så liten text för

• Hannnas

Magda.. det var 14 siffror... skulle upp till 15 och därmed utökas med en nolla

Jag har en vän som känner till ett ställe där en grupp handikappade syr bl a amningskuddar... skitfina!! som säljs för knappt 80:- !! hihi snacka om KAP för det är nåt som är asdyyyrt i affären tycker jag... huga...

• Hannnas

lurkis   *asg* att du orkar lägga ner energiii guud vilken sjuk människa

Svar på tråden Pladdertråden!