Pladdertråden!
Nån som såg dokumentären på 3:an kl 22 igår?
Nån som såg dokumentären på 3:an kl 22 igår?
Det handlade om en familj som bodde i USA. De hade 3 barn. 2 söner och en dotter som var 10 dagar gammal. När dottern låg och sov på övervåningen började det brinna i det rummet. mamman sprang upp men kunde inte hitta henne. brandmän, polis osv sa att hon var död. Mamman vägrade tro på den då de aldrig hittade några kvarlevor. Orkar inte dra hela, men efter 6 år fick de tillbaka sin dotter. Pappan i familjen hade en kusin, som kidnappat barnet och uppfostrat det som sitt under 6 år! Mamman var den enda som under alla åren vägrat ge sig. Hon var HELT säker på att hennes dotter levde, deras förhållande sprack tom pga att mannen ledsnade. Men, hon hade rätt! ![]()
Nä, nu ska jag ut och städa. Återkommer om nån timme eller så...
Dulia: har ni också djur?! Det ärnämligen dom jag ska städa åt nu! Dom lurviga små sakerna ute i lagårn! ![]()
Va lugnt de va här idag då...
Jag är sur-Magda idag. Hoppas det går över innan Micke kommer hem!
Hanna: egen lagård har vi. Men inte så mycket djur. Jag föder upp kaniner så det är en drös. Men dom skiter inte lika mycket som kor, tur är väl de!
Thezzizen: dom får inte plats inne! Sen luktar det för mycket. Kaniner mår dessutom bäst att bo ute, lite svalare.
Thezzizen: då kanske jag inte ska säga vad vi gör med dom...om du är blödig alltså.
Thezz: Vissa blir sällskap, vissa utställning, vissa slakt.
Thezzizen: ja, det har du rätt i. just nu har jag inga till slakt. varit tvungen att minska ner på antalet.
Ska gå å ta en dusch nu. Hoppas kunna duscha bort alla jobbiga funderingar, tro om det funkar...knappast, men man kan ju försöka iaf.