Pladdertråden!
Kickan: Några veckor körde jag med hårsnodd mellan knappen och hålet. Funkar bra om man har en lite längre tröja som går över...
Kickan: Några veckor körde jag med hårsnodd mellan knappen och hålet. Funkar bra om man har en lite längre tröja som går över...
Jag skulle inte heller kunna ha leggings. Passar inte på mig helt enkelt.
Umeå ÄR stort, men tyvärr har de inte allt som alla andra städer har.
Men Kickan, det finns en privat gyn här i Övik, du kanske kan boka för vul där?!
Kickan: Har tyvärr ingen länk eller nr, men vet en tjej som varit dit. Ska höra med henne. Hör av mig så snart jag vet.
Kickan: HM i Umeå har mycket mammakläder. Här i Övi har dom inte NÅTT! Övik är en bra stad, men vad gäller mammakläder är det helt värdelöst! Måste åka till Umeå för sånt, lite synd.
Precis ätit 2 mackor med kalkon, ost och paprika på. Bakade eget nyttigt bröd i lördags, älskar det! ![]()
ae: haha!
Jag har alltid gillat att baka å så. Proböemet nu är att det är fullt i frysen! Nån som vill ha kakor/fikabröd? Bara kom hit å hämta! Hade kompisar här i lördags, vi blev väl en 15 st ungefär. sa åt dom att det skulle va tomt på faten, men dom fixade det inte riktigt...
Nån som vet om man kan ändra namn på sina mappar i galleriet eller ta bort dom helt?
Kickan: Aha! Tack! ![]()
Kickan: ha de!
jag är också trött. eller, mer seg liksom. ska äta lite pasta och sås, + sallad nu. sen slappa.