• MagdaA

Pladdertråden!

Kickan: Några veckor körde jag med hårsnodd mellan knappen och hålet. Funkar bra om man har en lite längre tröja som går över...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Jag skulle inte heller kunna ha leggings. Passar inte på mig helt enkelt.

• MagdaA

Umeå ÄR stort, men tyvärr har de inte allt som alla andra städer har.

Men Kickan, det finns en privat gyn här i Övik, du kanske kan boka för vul där?!

• MagdaA

Kickan: Har tyvärr ingen länk eller nr, men vet en tjej som varit dit. Ska höra med henne. Hör av mig så snart jag vet.

• MagdaA

Kickan: HM i Umeå har mycket mammakläder. Här i Övi har dom inte NÅTT! Övik är en bra stad, men vad gäller mammakläder är det helt värdelöst! Måste åka till Umeå för sånt, lite synd.

Precis ätit 2 mackor med kalkon, ost och paprika på. Bakade eget nyttigt bröd i lördags, älskar det!

• MagdaA

ae: haha! Jag har alltid gillat att baka å så. Proböemet nu är att det är fullt i frysen! Nån som vill ha kakor/fikabröd? Bara kom hit å hämta! Hade kompisar här i lördags, vi blev väl en 15 st ungefär. sa åt dom att det skulle va tomt på faten, men dom fixade det inte riktigt...

• MagdaA

Nån som vet om man kan ändra namn på sina mappar i galleriet eller ta bort dom helt?

• MagdaA

jag är också trött. eller, mer seg liksom. ska äta lite pasta och sås, + sallad nu. sen slappa.

Svar på tråden Pladdertråden!