• MagdaA

Pladdertråden!

Glömde berätta en grej... i förrgår fick jag brev från fk att jag blivit beviljad sjuklön. kändes som en lättnad! Så skönt! Nu blir det tyvärr lite kris den här månaden. Jag får lön från mitt jobb den 10:e. Jag fick alltså lön 10:e januari. MEN, fk betalar ut den 25:e (el 27:e??) SÅ jag kommer få från dom i slutet på feb. alltså drygt 1,5 månad mellan lönerna!  OJOJ! Tur jag inte är ensam!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: jahapp, konstigt att de inte gör så på det här sjukhuset då. här ska man alltid kissa först.

• MagdaA

Believer: jag har varit på inskrivning. spec mvc har inskrivning lite tidigare. "vanlig" inskrivning här är i vecka 12, jag var i vecka 9 tror jag...

• MagdaA

Believer: jo, känns väl bra. tror jag. ska på ul nästa fredag, sen ska jag nog boka nästa tid hos bm. vill se att allt är okej först. jag får boka tid typ när jag vill, känns skönt.

• MagdaA

ärtan: jag sitter inte här hel tiden. håller på att pyssla med tack-korten.

• MagdaA

jag är JÄTTE trött idag! Sov 23-8.30, endå helt slut redan. ska lägga mig i soffan å läsa lite, men tror nog jag kommer somna...

KRAM

• MagdaA

fy vad jag mår ILLA idag. ska ta en smörgås nu, hoppas det blir bättre. blääää!!!

Hanna: tänker på dig vännen! Men hur ska vi kunna hålla oss till efter kl 16!!! Förvånad

• MagdaA

JUSTer: jag har inte ens provat känna efter min livmoder. vet inte hur man gör å har en massa "annat" som är ivägen, så jag har som sagt inte provat.

• MagdaA

hej hej! å här ha de vari lugnt i kväll! Vi har haft några kompisar här på fika, dom har en dotter som är 15 månader, skitsöt! Sen när dom åkt började jag må tok-illa å fik konstigt ont i magen, tror det är växtvärk. La mig i soffan, då kände jag räkan! Sen fick Micke fixa smörgås åt mig, lyxigt med uppassning ibland!

Nu ska vi ta en dusch, sen läsa lite å sova!

Svar på tråden Pladdertråden!