Pladdertråden!
nja, vet inte om ni kvalificerar er. kravet var ju att djuren skulle bo i en lagård... sorry.
nja, vet inte om ni kvalificerar er. kravet var ju att djuren skulle bo i en lagård... sorry.
Hanna: jo, jag vet, men fick endå en liten chock! Å finnen va likson "invärtes" så under huden är en rejäl knöl. men det ger sig väl.
Hihi!
Micke tycker det är lite jobbigt. Då mina bröst är SVULLNA så vill han gärna va å klämma, men då skriker jag! haha! Han har svårt att hålla fingrarna i styr...
hej hej. en ny magbild. men min mage är inte lika "putig" och söt som hannas, mer bred liksom. svårt att se den på bild, bättre irl.
Tack sötisar! Va snälla ni är! Själv blir jag bara avis på hannas söta mage! Men hon är mycket nättare i kroppen än vad jag är, så det beror nog på de.
Lagt upp bild på min tatuering nu ("Magda") och en bild på Ebbas fotavtryck ("Mina Älsklingar") Om nån är nyfiken.
Var hos svärisarna tidigare, så scannade jag in ul-bilderna, både på Ebba och räkan, men inte hunnit lägga in dom än, fixar det i morrn.
Hanna: sötis. du är snäll du!
Klart man måste ha en ko om man är så ko-galen som jag! Henne har jag haft några år nu... en fjällis!
Å igår fick jag snutta bäbis. hade ett gäng kompisar här. Några har en dotter som är 1,5 månad. Så söt. Å hon verkar trivas toppen i mitt knä, hon somnar alltid och sover så sött tills hon vaknar och är hungrig, då är det bara mamma som gäller. Nelly heter hon, en riktig sötnos! Längtar tills vår egen lilla räka vill titta ut å visa sig!
Nu tror jag räkan lever loppan. Spänner och trycker i livmodern. Ska hälla upp lite karra och krypa ner under filten i soffan...
Go morron! Sitter här å kurar, -18 grader ute så jag stannar inne idag!
Såg att ni pratade om namn på den lille. Våran kallas räkan. Det gjorde Ebba också, enda tills vi var säkra på att det var en tjej, vecka 15 el nått, så kallade vi henne Ebba.
Kickan: Vet du om de finns nån i Umeå som gör könsul?