Pladdertråden!
Lättja: synd, men dom kommer säker i morgon!
Lättja: synd, men dom kommer säker i morgon!
Nån som vet vad det kan vara när det gör ont liksom hmmm...hur ska jag förklara.....typ ljumskarna fast mer inne i magen, typ kring livmodern. Så svårt att förklara.... liksom hugger och moler.
Lättja: Jag kom också på de där me stormen igår, säkert därför posten är sen.
Om nån av er känner att ni passar in i den här tråden får ni gärna haka på.
www.familjeliv.se/Forum-2-8/m16311226.html
Varför kan inte ja få massa pengar, en flygbiljett till stockholm och få shoppa massor!!! Fast jag tror jag måste ha me nån som kan skjutsa runt mig i en rullstol.... hmmm.... ![]()
Jag har fått tok-ont i min vänstra bröstvårta. Är inte de där "vanliga" ömmandet, utan det gör ONT och liksom sticks. Känns ungefär som när man fått en sån där minimini sticka som knappt syns, men gör skitont!
Hanna: ja, det ÄR obehagligt! Antar att de växer/mognar, men de känns rackarns knasigt.
ae: att det sticker?!
håller på å baka så jag kikar in emellanåt...
Believer: Min make äter massor med gotta, men han går inte upp ett dugg! Han väger 76 kilo, men skulle behöva minst 5 till. Stackarn, han har alltid varit väldigt smal. Vi ska ha gäster på lördag, därför jag bakar. Chokladmuffins med hackad blockchoklad i. muuuummmmms!
Lurkan: alltså. de här med bröstvårtor. låter kanske hel-korkad nu, men är det flera "hål" i varje?! Tänkte eftersom du skrev 5-6 strålar från varje. /Känner mig jätte korkad!/