• MagdaA

Pladdertråden!

Tack tjejer! Tack för att ni löste bröst-vårte problemet åt mig. Själv vet jag ju bara hur det är på kor, trodde de va typ samma...hmmm.....

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

bad maken ta nå nya magbilder, men jag ser bara fet ut *suck* när ska riktiga, mysiga bäbis-magen komma?! Fundersam

• MagdaA

lurkan: nepp, tyvärr, ingen får se dom hemska bilderna. ska ta nya, om 3 månader eller nått.

• MagdaA

lurkan: precis, jag ser bara fet ut, speciellt på bild. I verkligheten ser jag magen tydligare, mer mysigt, men på bild ser hemskt ut! så, om 3 månader får ni se!

• MagdaA

Maken har okuperat datorn i kväll, så jag sitter i soffan och stickar. Ont i fogarna och kring livmodern så det blir en lugn kväll.

Lättja: sötis! Va bra att de kom fram!

• MagdaA

morrn morrn! allt bra me mina favvo-tjejer idag?

• MagdaA

Hej hej! Hemma från stan. Micke skulle besikta bilen och jag gick in på coop och handlade lite. Mina fogar är inte roliga nu. Gör ont! Bara å bita ihop...

Ang fack-avgiften. Jag betalar olika mycket varje månad eftersom jag har timlön, men det blev en rejäl höjning! Den här månaden betalade jag t ec 572:- istället för 326:- som det var innan nyår! *suck* inte kul då man går på sjuklön å har dåligt med pengar!

• MagdaA

Dulia: var till sjukgymnast när jag väntade Ebba, men det finns nte så mycket dom kan göra. Jag har bälte, 2 faktist! Hade ett när jag var ledig och ett på jobbet. Vill inte gå å lukta ko jämt... Har dom kvar, men jag tror inte det behövs än, har inte fått den där "falla isär" känslan än.

• MagdaA

Dulia: aj då! inte roligt. har du nått bälte?

• MagdaA

Dulia: Här i Västernorrland får man ett gratis, via sjukgymnasten, om man är gravid alltså. Kolla upp det med din bm.

Vi håller på att städa här hemma, maken hittade gamla kassetband så nu är det nostalgi! Snacka om dålig ljudkvalite!

Svar på tråden Pladdertråden!