Pladdertråden!
Thezz: är du säker?
Thezz: är du säker?
Thezz: tycker endå du ska kolla. boka tid för vul så du kan se att allt är ok. vet flera som blött ganska mycket men endå inte fått mf.
mina fötter har LÄNGE behövt en rejäl umgång. nu har jag gjort ordning 2 goda mackor, ett glas juice, och tappar upp vatten i badkaret, ska sätta mig med bötterna i badet och läsa en bok och bysa
återkommer...
Sådär ja! Fräscha fötter igen! Å ny rakade ben!
Nu ska jag smörja in dom me en fet fotkräm å lägga mig å läsa en stund!
Hanna: när jag var på ul senast så sa han att han kunde kolla hjärtslagen, men han ville inte, eftersom de då lägger all energi på ett ställe, å de är inte bra att göra i onödan. vi såg ju att hjärtat slog bra, så det räckte för oss! ![]()
Lättja: jag tycker ni ska börja kika på andra lägenheter. kolla kostar ju inget! rätt va det är så hittar ni nått bra!
lurkan: sötis!
vilken fin mage! inte alls nått fel på den juh! alla har vi olika kroppar, men vi funkar lika bra endå!
puss på er alla å go natt!
Go morron tjejer! Jag mår ILLA!!!
Gick ju så bra förra veckan, varför ska det bli värre för! Hoppas bara att räkan mår bra!
De va ju 14 st jag gissade på i din mage Kickan! ![]()
ja lycka till Hanna å Ae!
lurkan: ska de göra ul bör du ha kissat innan.
Believer: jasså?! Å de första läkaren frågar mig varje gång jag ska göra ul är "Har du kissat" Även då jag gjorde rutin ul.