• MagdaA

Pladdertråden!

Hej å hå! Sitter här med isbitar till fingrar. Pysslat ihop massa ljuslyktor som jag satt upp ute på altan. Blev fint! Men kallt om fingrarna!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Go morron Lättja! Hoppas den här dagen blir bättre! Inga mf här inte!

• MagdaA

Lättja: förstår vad du menar! Sen är det ju faktist så, att än hur mycket man bearbetar, och än hur mycket man förbereder sig, så skulle det göra fruktansvärt ont om det blev mf igen. Går inte att göra nått i förebyggande syfte för att lindra den smärtan. Gör lika ont endå. Och vi kan ju inte heller påverka naturens gång.

Jag har ont idag. Som nere i buken, jätte svårt att förklara, men det är inte skönt. Ska till kuratorn nu på förmiddan och hon håller till i korridoren utmed spec mvc så jag tänkte gå dit och se om min bm jobbar. SÄkert ingen fara, men vill endå prata med henne...

• MagdaA

Lättja: Nja, det är inte fogarna, det känns annorlunda...hmm...säkert ingen fara, men ska höra med bm endå.

Å nu sticker och kliar det i båda bröstvårtorna, inge kul!

• MagdaA

morrn Hanna!

Ska hoppa in i duschen. återkommer.

• MagdaA
    Kickan: Härligt!

Nån här som sett filmen som Lennart gjort då man får se ett samlag innifrån! Generad
  • MagdaA

Jag köpte en bok som heter "Gravid" Ganska tjock, mycket bra fakta, och lättläst!

• MagdaA

Vi fick se den på högstadiet. Rätt fränt endå. När de filmade innifrån när mannen fick utlösning! Västa kanonen!!!

• MagdaA

Nån här som är expert på bröstvårtor? Generad

• MagdaA
    Lättja: Det står "Huvudredaktör Anne Deans" På ryggen. AB förlag. Jo, jag tycker den va bra. Tror jag iaf. Ett tag sen jag läste den nu.

Ang bröstvårtor. Kanske lite ingående att ta upp det här, emn vi pratar ju glatt om flytningar, så varför inte! Nr bröstvårtan är styv så är det ju som massa små röd/rosa "pluppar" Är ni me? Men på min högra så är en av dessa "pluppar" lite större och vit. Fundersam Vad kan det pero på. Det är den bröstvårtan jag haft ont i några dagar, undrar om det beror på de. Ser ut ungefär som om man får en blåsa på tungan. På tungan har man ju också som en massa små knottror, å om man får en blåsa blir den knottran större och vit... Nu blev det väldigt invecklat, men jag hoppas ni förstår!
Svar på tråden Pladdertråden!