Pladdertråden!
Hej å hå! Sitter här med isbitar till fingrar. Pysslat ihop massa ljuslyktor som jag satt upp ute på altan. Blev fint!
Men kallt om fingrarna!
Hej å hå! Sitter här med isbitar till fingrar. Pysslat ihop massa ljuslyktor som jag satt upp ute på altan. Blev fint!
Men kallt om fingrarna!
Go morron Lättja! Hoppas den här dagen blir bättre! Inga mf här inte!
Lättja: förstår vad du menar! Sen är det ju faktist så, att än hur mycket man bearbetar, och än hur mycket man förbereder sig, så skulle det göra fruktansvärt ont om det blev mf igen. Går inte att göra nått i förebyggande syfte för att lindra den smärtan. Gör lika ont endå. Och vi kan ju inte heller påverka naturens gång.
Jag har ont idag. Som nere i buken, jätte svårt att förklara, men det är inte skönt.
Ska till kuratorn nu på förmiddan och hon håller till i korridoren utmed spec mvc så jag tänkte gå dit och se om min bm jobbar. SÄkert ingen fara, men vill endå prata med henne...
Lättja: Nja, det är inte fogarna, det känns annorlunda...hmm...säkert ingen fara, men ska höra med bm endå.
Å nu sticker och kliar det i båda bröstvårtorna, inge kul!
morrn Hanna!
Ska hoppa in i duschen. återkommer.
Jag köpte en bok som heter "Gravid" Ganska tjock, mycket bra fakta, och lättläst!
Vi fick se den på högstadiet. Rätt fränt endå. När de filmade innifrån när mannen fick utlösning! Västa kanonen!!!
Nån här som är expert på bröstvårtor? ![]()