Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Kickan: Så jäkla petigt är det inte så dra till med nåt som verkar smårimligt!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Fast dom kommer räkna annorlunda men sen efter stora ul kommer det väl ändå kickas rätt många veckor så jag tycker man använder sitt egna sunda förnuft!

• MrsMurphy

Fy fan också!! Skrikandes

Nu har jag varit med om det jävligaste hittills! Blev så sugen på thai mat och det är så sällan jag är sugen på varm mat så jag begav mig ut. Väl ditkommen efter att ha pulsat ute i snön så får jag jordens blodtrycksfall där inne i värmen. Håller på att tuppa av, spy och bajsa ner mig känns det som... Springer ut i snön och sätter mig och en kvinna kommer som har en bil och undrar hur det är och jag berättar läget. Hon erbjuder sig att få hem mig men så röker hon i bilen och då var det igång igen så ut fort som fan! Kände mig så maktlös!

Usch och fy in i helvete vad detta var läskigt och jobbigt! Gråter

• MrsMurphy

Det var inte så farligt med rökningen där utan det var att jag höll på att klappa ihop igen när jag kom in i den värmen/rök efter att ha suttit ute i snödrivan efter att ha klappat ihop inne i matköket....

Gråter

Men kändes så läskigt att känna att man inom en sekund antagligen kommer tuppa av/ spy ner sig/ bajsa ner sig.... Skrikandes Usch, vad maktlös att inte kunna göra nåt åt skiten!

• MrsMurphy

Japp, går och petar i den lite då och då... Fundersam Har en känsla av att jag inte kommer ha nåt mer sug på thai denna graviditeten...

• MrsMurphy

Jag har ju drömt upprepade drömmar att jag har varit på Willys och handlat med Ronja så det är en liten Ronja där nu men tvivlar att ett framtida barn kommer heta så.... Fundersam

• MrsMurphy

Inget speciellt men känner mig bara totalt genomslut och vill gömma mig i ett hörn och ta en tupplur.... *gäsp* Många timmar kvar att jobba!

*kör upp en tändsticka i ögonen*

• MrsMurphy

Har nog också brakat ut för mig nu efter lunchen...

Svar på tråden Pladdertråden!