Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Kickan: Jag sitter redan nu och planerar hur jag ska flytta till svärmor 2 v innan bf så att hon kan skicka mig till bb i tid så jag inte råkar föda hemma i hallen!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Hanna: Fy fan vad jobbig du kommer vara!

Jag kommer sitta i ett hörn med darrande underläpp och hicka och viska ja visst på allt dom frågar för jag kommer nog få tunnelseende!

• MrsMurphy

Nääääeee!! Gråter Jag blev så sugen på pannkakor och ställde mig och lagade och hela satsen går åt helvete!! Skrikandes Gråter

*gråter*

Hur patetisk kan man bli?

• MrsMurphy

Kickan: Jag är helrisig i kaggen forfarande också så ddet är nog ingen fara.

• MrsMurphy

Jag har varit risig sen bim jag också. Sen drog ju illamåendet igång så jag äter ju helmysko.... Så jag har fått tillbaka hemorojjden... Skrikandes

Kickan: Vilka v fick du mf?

• MrsMurphy

Hanna: Urk vad det suger! Har man fått det en gång så tycks man aldrig bli av med det! För mig har det kommit och gått sen jag kraschade magen på pappas dödsvaka och jag kletar den förbannade salvan men det kommer hela tiden tillbaka. Skrikandes

Blödde näsblod i duschen nu på morgonen så jag verkar ju börja blöda överallt nu.

• MrsMurphy

2007: Har tittat på den tidigare och började storböla så jag vågar inte igen. Måste tänka på mascaran...

Ska nog investera i sup:ar...

Känner av mensvärk idag igen så nu är jag lite nervös.

• MrsMurphy

Gnöööööööööööööl!!

Marie har ju "spått" att jag får ett överaktigt barn och det verkar ju stämma med det horoskopet... Då vet man vad man har att vänta då!

Skulle behöva 3 frivilliga på en 2 minuters undersökning som är arbetsrealterat!

• MrsMurphy

Jag är så jävla ledsen just nu! Känner mig som en bortskämd snorunge! Skrikandes

Våran lägenhet skulle ju omvandslas till brf och då tänkte vi göra en schysst vinst och köpa nåt eget. Men nu är det lagt på is och karln tycker att vi bor kvar här de närmaste åren.

Medan jag ser framför mig kaoset här, 3 tr upp, ingen hiss, på ett berg med massa trappor, tvättstuga i källaren, miniatyr badrum, sopigt planerat sovrum etc etc...

Man har ju alltid tänkt på detta i ett litet romantiskt skimmer men nu ser jag inte hur detta ska bli bra. Känns bara jobbigt allting.  Jag vill ju ha vaggan som pappa byggt men inte en chans att den får plats här. Hans gungstol från föräldra hemmet i finland, inget får plats! Inga av mina "opraktiska" möbler som jag samlat på mig som jag har ett visst värde i får plats.  Inga av mina drömmar och planer får plats. Inte ens ett förbannat skötbord förutom över badkaret där den kommer bli blött jämt. Inget känns som om det blir bra!

Skitledsen! Gråter Vill inte bo här! 

• MrsMurphy

Vaknade grinig idag också... Inte lyckats sova bort den här grinigheten. Blääää!

Svar på tråden Pladdertråden!