Pladdertråden!
Hanna: Fy fan!
Jag hade min första jobbiga kväll igår. Gick och la mig och skulle sova och fastnade i ett program, sen var det dax för toa, sen blev jag hungrig, sen dax för toa... Suck!
Hanna: Fy fan!
Jag hade min första jobbiga kväll igår. Gick och la mig och skulle sova och fastnade i ett program, sen var det dax för toa, sen blev jag hungrig, sen dax för toa... Suck!
Hej! En fundering...
Ni vet min incident igår när jag höll på att tuppa av och spy på thai stället?? Nu i slutet på jobbet så kände jag typ liknande, kallsvettig, tuppa av känsla och spyvarning...
Är nån annan drabbad av detta? Varför får jag så här? Är det blodtrycket då?
Kickan: Panikångest är det inte... Igår var det snarare att komma in i värmen från kylan som gjorde att det slog slint och idag sprang jag en hel del innan jag kände att det var på väg till kollaps...
Men det är bara jag alltså...
Ingen typisk grav skit som man drabbats av.
Hanna: Jag har funderat just detta på blodtrycket men kan den ändras av en graviditet? Förr när jag var rökare så hade jag ruskigt bra blodtryck trots det och nu har man ju slutat.
Hanna: Ingen som helst aning! Var på en rejäl hälsokontroll för nåt år sen när dom tog mängder av tester för jag var konstant sjuk jämt. Men jag hade idealet på precis allt dom tog då... Men jag skyr ju läkare som pesten!
NO: Jag har också funderat på det men det är att det blir den här kallsvetten och spykänslan också.
Ska nog ringa svärmor i afton!
Bara man vet att man inte är ensam och att det är naturligt så är det frid och fröjd för mig! ![]()
Men detta kan börja jäklas redan i v9 alltså?
Jag får flytta till Borås och bli granne med Hanna! ![]()