• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Magda: Vi trodde ju flicka vi med och jag hade nästan ställt in mig på det oxå, hemskt att säga men sant.
    Och ja, det känns helt annorlunda nu när man vet vem det är. SÅ ska bli sååå kul

• MagdaA

Believer: mysigt! Jag skulle vilja veta, men Micke är lite tveksam. Får se längre fram. Vill inte han så skippar vi det. Roligt med överraskning också.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Är jag ensam om att vilja ha en grabb?

Stanna där du är! ♥
  • after eight

Kickan, jag skulle också tycka att det vore lite roligt med en kille nu. Första barnet hade jag inga preferenser, men nu är det ju naturligtvis självklart att jag är en flickmamma. Men, nästa barn får gärna vara en kille, men en tjej till gör mig naturligtvis lika glad.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Kickan 84

Haha ja en av varje vill de flesta ha!

Helt ärligt så känner jag inte att jag är i stånd att önska något annat än just ett barn, oavsett kön. Det spelar faktiskt ingen roll, men, jag har hellre en storebror och en lillasyster än tvärtom (Är själv storasyster, en överjävligt bestämd sådan! )

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

tänkte bara kika in en snabbis och änska er en trevlig helg. Ska åka in till stan nu. Är några kompisar som ska träffas å se film, äta lite gorra. Sköt om er! Hörs i morron!

Kände räkan idag!

KRAM KRAM

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Believer: Åh vad roligt med en tjej!

Vi har haft det bra om man bortser ifrån att det var sjögång flera timmar inatt och även ett par timmar under förmiddagen. Till slut fick jag be om en Postafen och lägga mig platt på mage i sängen. Jag kunde inte ens sova utan låg bara där och gungade. Urk!

• Thezzizen

Believer: Gratiis till tjejen. Så underbart skoj!

Svar på tråden Pladdertråden!