• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick... du får säkert reda på alla rutiner när du bokar tid du ringer på måndag väl

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Nopp, kommer inte skriva in mig hos någon BM förrän efter 13+0, eller iallafall ska jag göra ett VUL före, någon gång efter v. 10 så att jag vet!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... vet hur du känner.. bokade ju inte tid innan i fredags själv så... MEN då får du vara beredd på att inte komma på inskrivningen innan senare... jag får ju inte innan v16 för det... men men

• Kickan 84

Hanna: Ja, ska ringa och rådfråga lite så får vi se! Känner bara hur påfrestande det skulle kännas att måsta avboka sedan för att det är nåt skit!

Stanna där du är! ♥
  • Dulia

Kickan, alla MVC har olika rutiner. Hos vissa får man träffa läkare men jag tror att för de allra flesta är det inga läkarbesök alls (om man inte har behov av det).

Nu har jag tagit ny magbild, finns att beskåda i galleriet

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Kickan 84

Dulia: Okej, men jag skulle nog påstå att jag är i behov av det med tanke på min värk!

Stanna där du är! ♥
  • Dulia

Kickan, man får stå på sig! Jag tycker det hemskt att du verkar må så här dåligt och att du ska behöva slåss för något som borde vara självklart!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Kickan 84

Dulia: Jo, jag har ju varit tvungen att kämpa hela vägen, för att först ens få någon hjälp och det är aldrig någon som tar en på allvar, jag är så jävla less på det här nu! Men det är väl bara att sätta igång och ringa igen nu då antar jag!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... det blir säkert inga problem med läkarebesök o som sagt vill du komma till BM någorlunda i tid så får du nog boka snart bokar du i v14 är det ju risk att du hinner göra UL innan t o m ...

• Kickan 84

Hanna: Sant... urk, men jag kan väl kanske önska om en tid först senare delen av Mars?

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!