• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Morron tjejjer... bara jag här

Believer... grattis tilll tösen får man ju säga

Ser att ni har resonerat lite "vad man helst vill ha"... jag skiter i vem det är i magen (tror jag iof att de flesta av er oxå gör, så längt det är friskt är det bra )... tror att det är en tjej men det är en känsla inte en vilja.. spelar som sagt ingen roll alls men det ska ändå bli såå spännande att få reda på vem som bor i magen i maj

Mitt illamående har inte gett med sig heller, har kräkts flera dagar i rad igen men men... hoppas det går över snart!

Believer v25, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v24, Bf 20 maj
    Dulia v22, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v14, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v13, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v13, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v10, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v9, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    after eight v9, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.7, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.6, BF 21 september

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Hej!
    Idag skulle bli en dag då vi skulle på visning och sen skulle jag in till city och fika med några andra blivande mammor men så går maken och blir sjuk

Bel, grattis till tjejen!!

Hanna, vad tråkigt att du fortfarande mår så illa. Jag håller tummarna för att det slutar snart!!

Igår kväll så låg jag och funderade på det där med att ta reda på könet och nu är jag inte säker på om jag vill veta längre. Men det hinner säkert ändra sig igen

Imorgon är det jobb igen. Känner inte alls för att jobba utan jag skulle helst bara vilja vara hela dagarna

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

Go morron allihopa! Idag blir det en tur till Ikea. Bestämda oss typ...NU! Förra söndan ville jag åka, men inte Micke. Sen har han haft lust hela den här veckan, men inte jag. Men, nu hade vi inga andra planer idag, så vi tar en tur neröver. Vill dessutom passa på nu, mendan jag fortfarande är nogorlunda gångbar, vet ju inte hur det blir framöver.

När jag väntade Ebba hade jag ett par mamma-jeans som jag LEVDE I! Dom var så sköna, älskade dom! Mjuka å mysiga. Trodde de var på tok för stora, men plockade fram dom nu å dom sitter ganska bra. Visst, inte lika tajt som då, men jag är ju 15 kg lättare nu, men dom funkar. GLAD!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Morrn morrn!

Är jag den enda som inte vill veta könet här?? Skrattande Ska ju vara lite spännande juh...

Magda: Jag blir tokig med detta med byxor. Ok att man inte har nån vettig bebbemage men magen är ju för stor för vanliga jeans för mig nu. Svullen falukorv! Skrikandes Bara v10 och det är helt kört bland alla brallorna nu. Suck!

• MagdaA

Lättja: förstår precis vad du menar. man känner sig mest bara fet. men det blir bättre. jag kör hellre med mamma byxor som går över magen..sööööönt, än tajta braller som klämmer åt.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. KUL med ikea där var vi ju förra helgen, såå mysigt är det nåt särskilt ni ska handla?

Ang byxor... kommer inte köpa fler jeans el vanliga byxor heller för den delen, kommer bli leggings för hela slanten så slipper man alla problem

Ny magis ute förresten, tycker inte det är nån skillnad direkt, lite "rundare" kanske?

• MrsMurphy

Magda: Jag fick tokont i magen av mina vanliga jeans när jag satt i kassan så jag blev lite smårädd. Kanske inte smartaste draget att åla på sig en för liten modell a la fjortis... Till historien är dock att dom brallerna köpte jag för 5 v sen för att "växa" i. Skitbyxor! Eller är det skitkropp?? Fundersam

• Hannnas

Lättja... det är iaf inte skitkropp.. det är gravidkropp

• MrsMurphy

Träffade min kära svärmor igår som är en gammal bm... Hon tyckte att det var så lustigt att jag var lika gråblek och rund i ansiktet som den andra broderns flickvän när hon var gravid... *mutter* Samt att det är så naturligt att bli en tunna för man samlar på sig så mycket vatten...

• Kickan 84

Hello tjejer!!!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!