• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick... klart det gör redan denna vecka kommer alla frågor besvaras, du kommer bli kallad till VUL och du kan boka tid hos BM... myysigt

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Hoppas som så! Ringer KK i morgon bitti tror jag, det struliga är att jag måste bli uppringd när jag är på skolan, men det får väl bli så antar jag? Annars kan jag ringa tidigast torsdag och det är ju lite sent...

Stanna där du är! ♥
  • MHoof

Va mysigt för er som ska till bm första ggn och allt det där. Komme ju ihåg hur det var att gå första ggn. Iofs är de lika kul och spännande varje gång.
    På torsdag ska vi få lyssna på hjärtljuden.
    Och på fredag ska vi gå till familjerätten och skriva på T som pappan. Skönt att ha det gjort innan OM...det skulle hända nåt på förlossningen.

• Kickan 84

Ooosch, såna där papper är min stora skräck! Blir nog att vigas innan...

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Believer... tycker inte alls att det känns så kul att gå till Bm faktiskt, känns mest som ett nödvändigt ont nåt man måste.... ser mer fram emot träffar senare

Kick... ja så får det bli helt enkelt för vänta till torsdag kan du inte

• Kickan 84

Hahaha, nej det kan jag ju bara inte!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. jaaaaaaa bröllop innan nu glädjer du mitt gifta hjärta har ni pratat mer om när var hur????

• MHoof

Hanna: Vadå då? *undrar* Iofs var väl själva blodproven inget vidare men ändå. Va kul att få alla papper och böcker och så

Kick: *hehe* Ja det är ju bra om man är gift innan men det är ju som det är. Tycker det är knas att man måste skriva på vem pappan är när man vet det. Hade ju vart en annan sak om man inte visste och det skulle göras fadersapstest och så.

• Kickan 84

Hanna: Nej, vi har bara sagt att vi ska vigas innan bebis, men det blir nog något litet och sedan tar vi bröllopsfesten senare, ekonomin tillåter inte så mkt mer just nu men det känns ändå viktigt att vara vigda innan. Ska nog passera den kritiska delen av den här skiten först, så får vi se!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Believer... ahh papper o böcker låter ju kul iof men prover, jag är ju trist o kinkig o vill bestämma själv så... o vad ska de säga som man oftast inte vet redan... allt som man inte kunde innan har man ju lärt sig via FL

Svar på tråden Pladdertråden!