• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick.. kan du säkert... du får fråga men kan det inte vara skönt att komma i tid ändå, om du ser lill*n leva i v10 då??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Jo, men jag vill göra VUL:et innan inskrivningen ju... eller hur menar du?

Stanna där du är! ♥
  • MHoof

Gomorron chix!

Ser att ni mår hyffsat idag iaf. Tack för alla grattis

Ang byxor så kan man ju köra med gummisnoddsmetoden. Det gör jag fortfarande med mina vanliga jeans och det funkar än. Kommer nog funka ett bra tag till. Det jag är mest chockad över är att jag fortfarande kan ha min ullkappa jag köpte i början av augusti som jag skulle ha i höst/vinter. Älskar ju den!! *glad*

GUD vilken härlig känsla att kunna säga hon och henne om henne nu när hon sparkar och har sig. Det här ärj u nästan en bättre känsla än när jag fick se plusset på stickan i början av sep

• numberone

Åååå jag vill med veta vad vi har i magen sen.... men tror inte att Anders är lika på!

2007 SKA bli vårt år!!
  • Hannnas

Kick... jo men du kan ju vul:a i v11 och boka en inskrivning till dagarna el veckan efter

Dulia... såå fin mage du har

Believer... åhh vilken härlig känsla va *längtar*

• MHoof

NO: Ni har ju inte att förlora på det. Gör det om ni känner för det. Men tråkigt om ena vill men inte den andra...

Hanna: Ja...går runt med ett fånigt flin i fejjan. *haha*

• Kickan 84

Hanna: Sant! Ska kolla upp det där!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Men antagligen vill KK göra VUL tidigare än så om de nu ens ställer upp på att göra ett kan jag tro, så då är frågan om man får ett några veckor senare igen eller om man kanske får "ta sig" ett...

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. gör det för det är ju en trygghet att kolla sina blodvärden och BT o annat i tid oxå jag har ju redan koll på sånt så jag bryr mig inte om det är sen inskrivning men senare hade jag inte velat ha

Believer... hihi kan tänka mig det

• Kickan 84

Hanna: Mmm, ja det ordnar sig säkert...

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!