• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Hur i helbvete kan det vara fysiskt möjligt att gå upp 6 kilo på 6 veckor av att käka frukt??????? Skrikandes

• Kickan 84

Lättja: Ingen aning!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Svärmor sa att man binder vatten men detta är ju löjligt! Jag har ju inte klarat av att äta nåt!! Uppenbarligen verkar clementiner fastna också på kroppen... *arg*

• Kickan 84

Lättja: Fy tusan! Har aldrig sett något sånt förr! Så himla irriterande!!!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Ännu en anledning att vara dönervös till inskrivningen. Har hört att dom skäller på en rätt mycket när man har för många kilon...

• Kickan 84

Lättja: Jaså? Då tänker jag absolut inte väga mig! Gick för tusan upp närmare 20 kg av PCOS:en sedan pillerstoppet för elva månader sen ju!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Morron

Lättja.. har du kräkts mycket???

Kickan.. sötis... fattar att du är nervös men brösten ömmar inte varje dag (har jag lärt mig nu ).. det är säkert ingen fara.. håller du på o ringer nu?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Japp, håller på och ringer!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... jag tror att allt kommer gå vägen påminn mig om detta i mars ... men jag fattar din oro ang brösten, har ju haft det själv så ju.. att brösten slutat ömma o jag blivit döorolig.. alla symptom bara puts veck för att sen återkomma om ett par dagar

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Haha, nu blir jag tokig! Har ringt fel två ggr!!!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!