• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättja *asg* fy faan för sånna köer

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Jag tror det, iallafall!

Stanna där du är! ♥
  • lurksmulan

Lättja: Tro mig, om inte min bm skällde på mig gällande min vikt förra gången jag skrev in mig så ska ingen bm skälla på någon!
    Hurra för att du ringer och bokar vul själv! Jag behövde inte ens sparka på dig!

Kickan: Allt kommer gå jättebra! Vad skönt att din bm stödjer ett vul!

• Hannnas

Kick.. ja du måste låta dig njuta en liten bit iaf... blir så jäkla tungt iaf.. iof är det inte lätt att påverka men ändå... du har inga som helst anledningar i nuläget att tro att detta ine ska gå... du har fått starka +++ ju och du är såå trött mm mm mm m *positiv så man spyr på mig *

• Kickan 84

Lurkan: Ja, det känns jättebra! Hon var införstådd med min oro i o m pergotime och missfallet och det också... så det blir nog jättebra detta!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Fast om jag inte kommit fram före 55 så lägger jag på! Hinner inte sitta här!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

ALLA kommer skrivas in före mig iallafall haha

• Kickan 84

Hanna: Mådde apa när jag skulle sova igår också! Varför illamående på KVÄLLEN?!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. inte ovanligt alls ju kroppen går ju ner i förbränning lite på kvällen innan natten.. så hormonerna bryts ju inte ner lika snabbt.. därvav illamåendet

• lurksmulan

Kickan: Prova ät innan du lägger dig. Jag måste alltid äta något mer än bara middag. En frukt brukar räcka, men ibland blir det macka.

Svar på tråden Pladdertråden!