• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Sitter också i en telefonkö sen 10 minuter tillbaka. Har tagit mig i kragen och försöker beställa tid till vul nu!

• Dulia

God morgon!

Lättja och Kickan, vissa BM kan vara gnälliga angående vikten men jag har inte råkat ut för någon sån än och då har jag många, många kg övervikt.

Nu är det dags att jobba. Känner inte alls för det men jag antar att det måste göras.

Ha en bra dag!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Kickan 84

Lättja: Här är det inte ens telekö, utan tutar upptaget och så får man ringa igen och igen! SKITJOBBIGT!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy
    Kickan 84 skrev 2007-01-29 08:27:27 följande:
    Lättja: Här är det inte ens telekö, utan tutar upptaget och så får man ringa igen och igen! SKITJOBBIGT! Stanna där du är! ♥
      Inget tålamod till sånt!!
  • Kickan 84

Lättja: Nej, vore fasen lättare med telekö då, även om det är himla segt!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Men fan säger jag bara!

För övrigt har en sjuksköterska bekräftat min teori om mitt progesteronvärde, som var lika med normalt efter en vecka redan efter tre dagar. Kan innebära antingen tidigare ägglossning, men rätt säker på att det var den 22:a, eller att fler än ett ägg lossnat!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Fast tvillingar är väl härligt att få? Då har man ju 2 av tre avverkade! Men så länge det inte är mer än två vill säga men det sker ju ytterst sällan misstämker jag.

• MrsMurphy

Suck! Fortfarande i kö och jag måste ju dra till jobbet snart! Skrikandes

• Hannnas

hihi härlig frustrerad diskusion ni har

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!