• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Hanna: Har bara spytt 3 gånger denna gång men har ju mått helskumt så jag har inte fått i mig så mycket...

• Hannnas

Kick.. hihi.. lite lätt förvirrad el

Lättja... hallåååååå.... har du kräkts mkt el ... för det kan vara en stor orsak till viktuppgången nämligen ...

Själv skulle jag väga mig idag, *glömde* gjorde det förra måndagen och då hade jag gått upp ca 7 hg... ungefär...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Till att börja med stod fel nr i telekatalogen, och jag kom till ett lab eller nåt, sedan slussades jag vidare till MVC, då visade det sig vara FEL MVC, inte alls den jag skulle till, och dit jag ska är det upptaget HELA tiden!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Lättja.. om man äter dåligt, kräks relativt regelbundet... då ändrar man saltbalansen i kroppen och då lägger man på sig en jädrans massa vätska... enda sättet att få bort det är att äta regelbundet och ofta och dricka vatten...

• MrsMurphy

Hanna: *blänger* Du kommer ju vara en sån där gravid med pluttemage och jag kommer vagga runt som en elefant!

• Kickan 84

Hanna: Väldigt! Kan man inte bara få en jäkla tiiiiid!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Lättja.. haha bläng du på.. jag är immun ... men vätskeöverskottet kan du göra något åt iallafall

• Hannnas

Nu inväntar jag en "bråttom" patient... kommer tibax om en kvart el nåt... jag saaaaaaaaaaaaaaaknar er

• Kickan 84

Äh, jag kommer nog ta elefantpriset!

(Fast hoppas innerligt att jag blir som Ms syster och inte går upp knappt något utan tar av min egen reserv istället!)

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!