• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick.. ja absolut!! Tycker att när du ändå är där att du ska be om ett till i v11

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Kommer jag göra, om inte annat får jag ringa och skylla på något då, jag menar, det verkade ju inte ta sån tid att få en tid iallafall!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. perfeeeek.. o gud vad kul att det är redan imorgon, slippa vänta ihh spännande

• Kickan 84

Hanna: Men blir ju väldigt orolig när ni säger att de inte kommer att se något!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. jo det förstår jag iof.. men det är ju oxå bra att veta redan innan att de kan vara så att de inte ser nåt men att det är bra.. men jag var ju där så tidigt, i v5 ju.. i v6 bör de ju se nåt absolut men det är ju inte säkert att de ser hur många de är de gömmer sig lätt ... sen ser man ju förmodligen inga hjärtan än men det viktiga är ju att man ser att allt ser oki och normalt ut för den tiden du gått och det kommer det att göra 

• Kickan 84

Hanna: Precis!

Nu måste jag sticka till skolan!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Berättade i en annan tråd... läste i min journal.. där stod det att det fanns ett livligt foster i livmodern hihii så sött...

• Dulia

Jag har ont i livmodern idag och det är jättehård Igår var ju maken sjuk så jag fick ta hand om allt men matlagning, städning, tvätt, disk och Bianca. Dom gick och la sig tidigt men jag fortsatte plocka och städa till sent. Jag kände igår att livmodern började dra sig samman och blev stenhård och efter det tog jag det lugnt. Magen brukar alltid sjunka ihop och slappna av under natten men nu är den hård igen och det känns inte behagligt.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Dulia

det=den

Måste fika lite...

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
Svar på tråden Pladdertråden!