• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

jao, jag har fått vänta 30-40 min nån gång. men jag hoppas du slipper det. vet du hur man gör för att vidarekoppla vanliga telefonen till mobilen?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Sådär, nu ska jag logga ur för att dra till skolan!

Fick tid för VUL i morgon klockan 11.30.

Stanna där du är! ♥
  • Thezzizen

Kicka,,, tror du det går och se något såpass tidigt som det ändå är? Eller är du mer ute efter om de är flera?

• Kickan 84

Thezz: Är ute efter att veta om allt sitter där det ska och om det är fler än en... främst. Det trodde de visst att de skulle se.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Kommer göra ett till senare också, så får vi se mer då, detta är som sagt för det jag skrev ovan!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... är de fler än en kan det vara skitsvårt att se så tidigt ändå finns måånga som missat så tidigt.. inte ovanligt att de säger en sen är det två iaf vid vul/ul lite senare... men grattis till vul:et iaf skööönt!!!

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Förra vul jag vara på då var ja i ca 5+6 till 6+1. och då såg man, dock inget hjärta o det var gränsfall.

Jag tänkte efersom vi hade äl samtidigt o jag eg. skulle vara 5+3 idag.

Men självklart hoppas jag ju att ni ser jättemkt =)

• Hannnas

Jag var på vul i v5 (4+2)... då såg man nada mer än en förtjockad slemhinna men det finns ju de som ser en hinnsäck då iof.. foster är svåra att se innan v5+0 och hjärtat kan vara svårt att se innan v 6+3...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Jo, men ser de dåligt får de väl boka in ett nytt senare då, är ju inte värre än så! Jag menar, får ju ta den tid som finns!

Thezz: Nej, visst kan det vara så men då får vi väl boka ett till då, de lär ju se om det sitter där det ska iallafall... Dessutom är det väldigt individuellt, jag vet de som sett hjärtat i 5+5...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Ja, jag är ju MINST i v. 5+2, men tror snarare 5+4 eller 5+6 kanske t o m.

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!