• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

härligt! Micke å en kompis har varit ute och kört skoter idag. Sen kom dom hem å hämtade mig och Elza, så åkte vi ner till sjön, finns en grillplats där. Har ätit smörgåsar, druckit varm choklad och grillat korv! Mysigt! Men solen gick ner bakom berget så det blev lite kallt. Men skönt att komma ut!

lurkan: jaa du, antingen har du gått ner i vikt, eller så är tarmarna mindre svullna.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • after eight

Hej tjejer!

Jag tror att känt alltid stavas med ett n Hanna. "Jag har känt mig vissen..." typ.

Vi har haft mor och far hos oss i helgen och vi berättade nu att vi ska ha barn igen. De blev naturligtvis jätteglada.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

ae.. haha du har säkert rätt... Generad lurigt ord det där

lurkis... jag tror som magda att tarmarna är mindre svullna... tillhör inte det den "läskiga" fasen att symptomen försvinner o magen blir mindre?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

nu krånglar ni till det för mig! hur ska jag skriva kännt/känt???

kom precis ut ur duscehn. jag å Micke har städat lagårn så nu har jag duschat bort både rök, skoter och ladugårslukt. Härligt! Nu ska jag bara slappa, HELA kvällen! Sen krypa ner i renbäddad säng! Längtar redan

• lurksmulan

Magda: Det stavas "känt". Känna-kände-känt är hur det böjs.

Ja jag hoppas det är tarmarna som flyttat runt lite. Men jag hittade inget om att det skulle hända magen i "den läskiga fasen". Vi får väl se, jag känner mig faktiskt inte så optimistisk just nu, men jag är ju bara fånig.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Magda... ja jag blir så osäker nu ju.... käns (känns är rätt här hihi) ja jag vet inte .... du får kolla i SAOL

• MagdaA

lurkan: tack för att du klargjorde det för mig. Tur jag inte hunnit skriva ut korten!

Tycker inte du ska va orolig. Allt är säkert helt okej.

• Thezzizen

jag blir så ledsen när det blöder så mycket..... känns som om det inte finns något hopp kvar alls

• Hannnas

lurkis.. tack för att du klargör även för mig

• Kickan 84

JAPP, känt ska det vara, aldrig med två n!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!