• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

thez... förstår dig helt.... det är lååångt till tisdag när man känner så men men... nu är det ju så trist... tiden går fortare än man tror o snart är morgondagen över... o när du får se hjärtat på tisdag då glömmer du allt

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

hhmmmmm.... redan börjat oroa mig för i morgon bitti. SLut på fil å det är det enda jag får i mig när jag vaknar...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. gaaaahhh Skrikandes sånt som inte får hända!! Förstår din ångest... jag mååste ha en särskild yoghurt (som jag aldrig äter annars) direkt när jag går upp....

*mår illa som fan ikväll*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Magda: Jaha, ja jag var inte på stan igår iallafall!

Är ni ofta i Umeå? Kan ju kanske ta en fika någon gång framöver!

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Hanna: Jo, å sånna här gånger är det inte roligt att ha 3 mil till affären... Får så lov å gå. Får ta en smörgås och lite juice istället. Måste endå åka å handla i morgon kväll.

Kickan: Nää, är inte på stan i Umeå så ofta. Åker ibland till mor å far, händer att vi stannar en snabbis på stan om vi har nått ärende. Nu orkar jag dessutom inte gå på stan så länge, får så rackarns ont.

• Kickan 84

Magda: Jag är nästan aldrig på stan, är inte en sån som gillar att springa på stan! Dessutom mår jag ju inte direkt bra nu!

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Kickan: okej. jag gillar att stosa runt å kika, speciellt när man nyfått lön! Men som sagt, nu orkar jag inte.

Nu ska vi äta middag, blev lite sent idag. Kikar in här senare.

• MHoof

Gomorron!

Fy vilken otäck dröm jag hade nu på morronen innan jag vaknade. Blev riktigt rädd och det har fortfarande inte lagt sig. Sambon fick gå upp innan mig och tända lampor och kolla läget här hemma innan mig. Usch, jag känner mig inget vidare.
    Kan säga att det handlar om döda barn och gamla

Och jag har sovit såååå himla dåligt. Enda tiden jag sover hyffsat bra är fram till 1 halv 2 tiden på natten. Efter det är det mest som en dimma och jag tycker jag hör å ser allt utan att riktigt få sova. VAD SKA MAN GÖRA?! Vill proppa i mig sömnpiller så jag får tillbaka min vanliga nattsömn. Har vart såhär en vecka nu. Jag är iaf inte tröttare än vanligt men nätterna blir så långa och jobbiga. *suck* Kanske börjar ställa om mig till bebis-natt-sömn nu?

• MHoof

Hanna: Tänkte fråga en sak.
    Jag har blålila naglar, ser ut som jag fryser om fingrarna. Min kusin har likadant, men han har lite värre. Han har fått diagnos på det men mamma kommer ej ihåg vad det hette. Vet du va det heter? Det gör inte ont eller så, bara ser lite roligt ut

• MrsMurphy

Shit vad jag är nervös nu! Förvånad Vette sjutton vad som flygit i mig men här är det total råångest som brytit ut!

Går allt för lätt blir man fort dum...
Svar på tråden Pladdertråden!