• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Idag är jag hemma och vabar igen. Laban har spytt en gång i natt och nu på morgonen har han bajsat så att jag har varit tvungen att skölja med duschen i halva badrummet! Förvånad

Lättja: Vilken tid ska du dit? Kommer du få göra vul?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Lurkan: Nice!

Sitter typ här med huvudet mellan knäna och en pappåse och hyperventilerar! Ska vara där 8,15 och jag har ingen aning om jag får göra ett vul när jag har läkartid kl 10...

Jag har en fet fobi för läkare, sjukhus, vårdcentraler, ALLT!!

• lurksmulan

Lättja: Det är nog faktiskt det äckligaste jag har varit med om. Nästan iaf. Urk, jag var SÅ nära att spy!

Vad är värst då, rädslan att allt inte är som det ska, eller rädslan för sjukvården?
    Du är duktig som går iväg ändå, inte för att du har något val, men ändå!

• MrsMurphy

Tror det är kombinationen av dess :  rädslan att allt inte är som det ska, eller rädslan för sjukvården som fått mig att bli hysterisk nu. Tror jag snarare föredrar modellen med att stoppa huvudet i sanden. Räcka ut tungan

• MrsMurphy

Nepp, nu ska jag röra på mitt tjocka arsle ner dit! Skrikandes Dyker upp sen!!

• lurksmulan

Ja stick iväg nu så är det överstökat! Kommer du tillbaka innan läkarbesöket?

• Kickan 84

Jag blööööder!

Stanna där du är! ♥
  • lurksmulan

Kickan: Nääää! Mycket?

• Kickan 84

Inte direkt, men det räcker för att jag inte ska vilja göra något mer... Fan vad jag inte orkar med detta just nu!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!